۰ نفر

قالیباف: وزیر صمت از اعتماد مجدد مجلس برای تحقق وعده های خود استفاده کند

۱۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۰۲
کد خبر: 677993
قالیباف: وزیر صمت از اعتماد مجدد مجلس برای تحقق وعده های خود استفاده کند

رییس مجلس با اشاره به انتخاب مجدد وزیر «صمت» گفت: مردم ما از گرانی‌ها در کالاهای غیراساسی رنج می‌برند، تمامی اقلام غیراساسی که بی دلیل قیمت آنها افزایش پیدا می‌کند در دست وزیر و همکاران وی در این وزارتخانه است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه پس از پایان بررسی تقاضای استیضاح آقای فاطمی‌ امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: ضمن تبریک به برادر عزیزمان آقای فاطمی امین این نکته را باید بگویم که ان شاءالله این اعتماد مجدد مجلس فرصتی برای وزیر است تا طرح‌ها و قول هایی که داده است را به نتیجه برساند تا تحول اساسی که مردم بتوانند آن را احساس کنند را ایجاد نماید.

وی افزود: این وزارتخانه مهم ترین وزارتخانه اقتصادی ما است که در اشتغال، معیشت و ارزآوری کشور بسیار موثر است، خصوصا اینکه مردم ما از گرانی‌ها در کالاهای غیراساسی هم رنج می‌برند، از این رو تمامی اقلام غیراساسی که بی دلیل قیمت آنها افزایش پیدا می‌کند در دست وزیر و همکاران وی در این وزارتخانه است.

رییس مجلس با تاکید بر اینکه در زمینه قانون ساماندهی خودرو با همه مسیرهایی که تا مجمع رفت، مجلس ایستاد و دولت نیز با این موضوع موافق بود، اظهار کرد: ساماندهی خودرو تحولی در تولید داخل و ساماندهی در واردات خودرو است که مردم توقع دارند.

قالیباف در پایان بیان کرد: امیدواریم این رأی اعتماد در شرایط فعلی به وزیر باعث خیر و برکت و حل مشکلات مردم شود.