۰ نفر

توانگر: سوپرانقلابی ها باید پاسخگوی شرایط کشور باشند

۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۲۶
کد خبر: 676459
توانگر: سوپرانقلابی ها باید پاسخگوی شرایط کشور باشند

مجتبی توانگر نوشت: سوپر انقلابی‌هایی که در بروز ناراحتی مردم، سرخوردگی جوانان حامی گفتمان اصیل انقلاب اسلامی و اتفاقات این روزها سهیم هستند و با مواضع و رفتارهای تندشان تصویری غلط و نگران کننده از نیروهای انقلابی و انقلاب مظلوم مردم ایران و آینده کشور طراحی کرده اند و اتفاقا باید پاسخگوی این شرایط باشند، بازهم با کمال پررویی چماق حذف و تهمت به دست گرفته اند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، مجتبی توانگر نماینده تهران در مجلس در یادداشتی نوشت: امروز آقای محمد صادق کوشکی مطلبی علیه رئیس مجلس شورای اسلامی نوشته آن هم بدون این که اطلاعی از مواضع آقای قالیباف داشته باشد. چند روز پیش هم این مشی و رویه را امیرحسین ثاتبی فعال رسانه ای این جریان در توئیتر علیه آقای حدادعادل و تعدادی از فعالان سیاسی مطرح کرد و با مواضع و بهانه های مشابه، آقای حداد عادل را تخریب کرد. ظاهرا این جریان بازهم به سیاق قبلی خود چماق برچسب زنی و تهمت افکنی را بلند کرده تا افراد بیشتری را از قطار انقلاب پیاده کنند؛ البته این‌بار این اجازه را به آنها نمی دهیم. اجازه نمی دهیم سوپر انقلابی هایی که با مواضع تند و غیرمنطبق با گفتمان انقلاب اسلامی در رقم خوردن اتفاقات امروز و ناراحتی مردم سهیم هستند، همه افراد به جز خود و اطرافیانشان را با برچسب زنی، از دایره انقلاب خارج کنند.

وی در ادامه نوشت: هرکسی بخواهد با یک جستجوی کوتاه متوجه می شود که رئیس مجلس از همان ابتدا مواضع صریح درباره این اتفاقات گرفته است. در این مواضع صریح و علنی، آقای قالیباف ضمن دفاع صریح از نیروی انتظامی بر برخورد قاطع با آشوبگران و اغتشاشگران و مرزبندی با دشمنان تاکید کرده است؛ نه یک بار بلکه چندین مرتبه، هم در جلسات عمومی و علنی و هم در جلسات خصوصی و غیرعلنی. نطق رئیس مجلس در ۲۹ شهریور یعنی در شروع اتفاقات، سخنرانی او در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در ۶ مهر، نطق پیش از دستور ۱۰ مهر، نطق ۱۲ مهر، سخنرانی جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی و ... فقط نمونه های کوچکی از مواضع قاطعانه و صریح رئیس مجلس در حمایت از نیروی انتظامی برای برخورد قاطع با اغتشاشگران است. آقای حداد عادل هم درباره اتفاقات اخیر موضع گیری رسمی و صریح انجام داده و اتفاقا دشمن از این مواضع آنقدر عصبانی شد که به بهانه فیلم صبحانه خوردن او، شروع به تخریب آقای حداد کرد.

امیرحسین ثابتی، محمدصادق کوشکی و سایر هفکرانشان در این جریان که دیگران را متهم به سکوت می کنند خوب است به سایت رسمی آقای سعید جلیلی مراجعه کنند و از او سوال کنند که چرا تنها موضع گیری رسمی‌اش مربوط به ۲۷ مهر یعنی یک ماه پس از شروع آشوب‌هاست. یا مثلا بگویند که موضع آقای صادق محصولی درباره این اتفاقات چه بوده؟ سکوت کرده یا مشغول عزل و نصب های وزارت رفاه است؟

آقای کوشکی یا ثابتی نمی خواهند از آقای آقاتهرانی سوال کنند که برای دفاع ازنیروی انتظامی در این مدت چه کرده؟ از ایشان بپرسند شما که رئیس فراکسیون فرهنگی مجلس هستی برای ترویج فرهنگ اسلامی و انقلاب در دو سال ابتدایی مجلس یازدهم چه کرده ای؟ چه ارتباطی با نسل جوان و نوجوان گرفته ای؟ کدام اقدام ایجابی را برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در پیش گرفته ای؟ بپرسند که ماموریت فراکسیون فرهنگی فقط صیانت است یا درباره ترویج فرهنگ هم وظیفه ای دارد؟

عجیب است! سوپر انقلابی‌هایی که در بروز ناراحتی مردم، سرخوردگی جوانان حامی گفتمان اصیل انقلاب اسلامی و اتفاقات این روزها سهیم هستند و با مواضع و رفتارهای تندشان تصویری غلط و نگران کننده از نیروهای انقلابی و انقلاب مظلوم مردم ایران و آینده کشور طراحی کرده اند و اتفاقا باید پاسخگوی این شرایط باشند، بازهم با کمال پررویی چماق حذف و تهمت به دست گرفته اند.

همین برنامه جهان آرای شبکه افق چقدر ابزار ترویج تصویر تند و خشن از جریان انقلاب و آینده کشور شده است؟ فقط در یک نمونه این تصویرسازی غلط را تا آنجایی پیش بردند که در همین شبکه افق صراحتا به مردم گفتند اگر ناراحت هستید از کشور بروید! همین جریان بود که درحالی که همگان بر داشتن یک قانون منطقی و مردمی برای ضابطه مند کردن فضای مجازی اتفاق نظر داشتند با طرح صیانت، فقط باعث شدند که افکارعمومی نگران شود و هیچ خاصیتی هم برای مدیریت این فضا نداشته باشد.

همین کارها را کرده اند که در ایجاد نگرانی و ناراحتی مردم در شرایط کشور سهیم شده اند و حالا به جای پاسخگویی بازهم به دنبال حذف دیگران از دایره انقلاب هستند، اتفاقا این بار همین جریان و هفکرانش باید پاسخگوی تصور غلطی باشند که مردم به دلیل رفتار آن ها از انقلاب مظلوم اسلامی ایران و جریان اصیل انقلابی پیدا کرده اند. این بار البته اجازه نمی دهیم جای پاسخگو که شما هستید و سوال کننده که مردم و جریان انقلاب اصیل انقلابی هستند عوض شود.