۰ نفر

یک نماینده مجلس عنوان کرد؛

امروز آمریکای قدار و مستکبر هزاران میلیارد دلار بدهی دارد و کشور عزیز شما با صبر و تحمل می تواند بهترین آینده را رقم بزند

۲۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۳۷
کد خبر: 652924
امروز آمریکای قدار و مستکبر هزاران میلیارد دلار بدهی دارد و کشور عزیز شما با صبر و تحمل می تواند بهترین آینده را رقم بزند

نماینده مردم تفت در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم دولت با همراهی مجلس نسبت به حل مشکلات مردم همت مضاعف داشته باشد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سیدجلیل میرمحمدی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: مردم شریف و سربلند ایران، ما نمایندگان از شما که با فهم عمیق و موقعیت شناسی دقیق و تحمل سختی ها ی معیشتی، تورم، اشتغال و تولید امید و طمع دشمنان و مستکبران را ناامید کردید، تشکر می کنیم و دستبوس شما هستیم.

وی افزود: امروز دشمن قدار شما، بایدن، برای گدایی نفت و فتنه گری به منطقه می آید، امروز آمریکای قدار و مستکبر هزاران میلیارد دلار بدهی دارد و کشور عزیز شما علی رغم تحریم منهای همه دلارهای به ناحق بلوکه شده اش که 8 میلیارد دلار است، با صبر و تحمل می تواند بهترین آینده را رقم بزند. مطمئن باشید ما با همه وجود و توان پیگیر حل مشکلات مردم نجیب خواهیم بود.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس یازدهم خطاب به رئیس جمهور گفت: ما انتظار داریم دولت با همراهی مجلس، نسبت به حل مشکلات مردم همت مضاعف داشته باشد.