۰ نفر

سخنگوی ستاد انتخابات کشور خبر داد؛

قطعی شدن نام نویسی ۴۳۱داوطلب انتخابات میاندوره‌ای مجلس

۱۳ فروردین ۱۴۰۰، ۱۹:۵۷
کد خبر: 517209
قطعی شدن نام نویسی ۴۳۱داوطلب انتخابات میاندوره‌ای مجلس

سخنگوی ستاد انتخابات کشور از قطعی شدن نام نویسی ۴۳۱داوطلب انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی در پایان پنجمین روز از ثبت نام‌ها خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، سید اسماعیل موسوی با اعلام این خبر افزود: تا ساعت ۱۹ دیشب دوازدهم فروردین ماه؛ پنجمین روز از فرصت هفت روزه نام نویسی انتخابات اولین میان دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در مجموع از روز اول تا پنجم نام نویسی، برای ۶ حوزه انتخابیه مشمول این انتخابات، نام نویسی ۴۳۱ نفر شامل ۳۰ زن و ۴۰۱ مرد نهایی شد.
وی با بیان جزئیات این نام نویسی‌ها، گفت: شنبه چهاردهم فروردین ماه آخرین روز نام نویسی میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی است و افرادی که قصد نامزدی در این دور از انتخابات را دارند تا روز شنبه (فردا) فرصت ثبت نام دارند.
دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی افزود: افرادی که قصد دارند در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی نام نویسی کنند، با استفاده از ۲ روش الکترونیک پیش بینی شده برای ثبت نام از طریق تلفن همراه یا رایانه شخصی که در پرتال وزارت کشور به آدرس www.moi.ir در دسترس است، برای نام نویسی اقدام کنند و صرفا برای نهایی کردن ثبت نام خود به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه خود و یا وزارت کشور مراجعه کنند.
فرمانداری‌های تهران، میانه، گچساران، تفرش، بهار و آستانه اشرفیه امروز جمعه نیز آماده پذیرش و تکمیل مراحل نام نویسی داوطلبان هستند.