۰ نفر

عضو کمیسیون بهداشت مجلس؛

برای جلوگیری از شدت پیک کرونا، لغو سفرهای نوروزی ضروری است

۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱:۲۹
کد خبر: 508606
برای جلوگیری از شدت پیک کرونا، لغو سفرهای نوروزی ضروری است

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی برضرورت لغو سفرهای نوروزی تاکید کرد و گفت: باید به منظور جلوگیری از کرونا ویروس انگلیسی تمهیدات لازم برای محدودیت‌های پیش از عید نوروز اندیشیده و لحاظ شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، یحیی ابراهیمی اظهار کرد: در حال حاضر شاهد شیوع کرونای انگلیسی در برخی از شهرهای کشور هستیم.

وی با بیان اینکه پیک چهارم بیماری کرونا ویروس در کشور آغاز شده و ممکن است از پیک قبلی شدیدتر شود، تاکید کرد: به منظور جلوگیری از کرونا ویروس انگلیسی تمهیدات لازم برای محدودیت‌های پیش از عید نوروز اندیشیده و لحاظ شود؛ همچنین مردم برای حفظ سلامت خود و اعضای خانواده و جامعه سفرهای نوروزی را لغو کنند.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: شیوع کرونا ویروس با سفرهای نوروزی تشدید می‌شود و ضرورت دارد ممنوعیت تردد در همه استان‌های کشور اعمال شود.

ابراهیمی بیان کرد: پرهیز از حضور در تجمعات، لغو سفرهای نوروزی، رعایت فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل‌ها و موازین بهداشتی تنها راه قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس است.

وی عنوان کرد: متاسفانه برخی از مردم با عادی انگاری کرونا ویروس را جدی نگرفته و تصور می‌کنند این بیماری تمام شده در حالیکه شاهدیم پیک چهارم کرونا ویروس با سرعت زیادی در حال شیوع است.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه شدت شیوع کرونا ویروس انگلیسی نسبت به کووید ۱۹ بسیار بالاست و همه سنین را درگیر می‌کند که ضرورت دارد مردم نسبت به قبل موازین بهداشتی را رعایت کنند.

ابراهیمی اظهار کرد: برای مقابله با پیک چهارم مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند تا بتوانیم این مرحله از بیماری را پشت سربگذاریم.

وی در ادامه درباره تولید انبوه واکسن کرونا گفت: داروسازی و موسسه رازی، انستیتوپاستور و ستاد اجرایی فرمان امام سه مرکز عمده برای تولید داخلی واکسن هستند  که امید می رود بتوانند برای پایان امسال و سال آینده تولید انبوه داشته باشند.