۰ نفر

نماینده مجلس؛

یکسان‌سازی حقوق بازنشستگان باید در اولویت کار مجلس باشد

۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۲۳:۲۲
کد خبر: 502106
یکسان‌سازی حقوق بازنشستگان باید در اولویت کار مجلس باشد

نماینده مردم شازند در خانه ملت گفت: یکسان سازی حقوق بازنشستگان باید در اولویت کار مجلس قرار گیرد و می‌طلبد نمایندگان با تصمیم قاطع، انقلابی و عادلانه دغدغه معیشتی بازنشستگان را برطرف کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، محمود احمدی بیغش عصر شنبه در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: بنیان انقلاب اسلامی بر اساس حق طلبی است و کارگزاران نظام اسلامی برای ریشه کنی فساد در جامعه نباید از هیچ کوششی دریغ کنند.
وی تاکید کرد: مسئولان نظام اسلامی در هر کسوت و منسب نباید نسبت به رفع مشکلات مردم حساسیت بالا داشته باشند و رسانه‌ها به‌عنوان حلقه اتصال مردم و مسئولان نیز  با رعایت انصاف، عملکرد مثبت و منفی مسئولان را در بوته نقد قرار داده و برای رفع کاستی ها بکوشند.
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : انتظار می‌رود هر چه درخت پربرکت انقلاب اسلامی تنومند می‌شود سلامت مسئولان نیز بیشتر شود.
احمدی بیغش ادامه داد : اختلاف طبقاتی  در جامعه باید از بین برود و این مهم توصیه جدی  رهبر معظم انقلاب است.
وی بیان کرد:  مردم در بهمن ۵۷ ، برای رفع اختلاف طبقاتی انقلاب کردند و اکنون نیز پای آرمان‌های امام راحل و نظام اسلامی ایستاده‌اند و مسئولان باید هرآنچه توان دارند در بوته خدمت بگذارند.
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی مسئولان  را خادمان مردم و انقلاب عنوان کرد و گفت : نمایندگان مجلس باید به دور از جناح بندی و زد و بندهای سیاسی فعالیت کنند و متعهد به اصول قانون اساسی باشند.
احمدی بیغش اظهار داشت : مجلس شورای اسلامی باید برای رفع مشکلات بازنشستگان اراده قوی داشته باشد و شرایط موثرتری را برای گذران معیشت این قشر زحمتکش جامعه ایجاد کند.
وی یادآور شد: موضوع پرداخت برخی حقوق‌های نجومی باید با اولویت رسیدگی شود چرا که عدالت در نظام اسلامی اصل است و باید به نابسامانی ها خاتمه داد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم انتظار دارند که سلامت و اخلاق در جای جای جامعه حاکم باشد.
احمدی بیغش وظیفه نمایندگان مجلس را نظارت و قانونگذاری دانست و گفت : نظارت بر قانونگذاری ارجحیت داردو مجلس نیازمند ناظران قوی است تا مشکلات از جامعه رخت بربندد.
وی تاکید کرد : خانه ملت باید نخست بر اقدامات خود نظارت داشته‌باشد ودر مرحله بعد تحقیق و تفحص  در امور جاری کشور را با جدیت در دستور کار قرار دهدتا شاهد پیشرفت کشور شویم.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازار بورس و ارز یادآور شد: سامان این حوزه و حراست از سرمایه‌های مردم ضروریست و بایدمسئولان ذیربط منافع مردم را مد نظر قرار داده و در این خصوص چاره کنند. 
احمدی بیغش ادامه داد : مجلس شورای اسلامی از ارکان پایه نظام اسلامی است که باید انقلابی عمل کند تا امور بر ریل خود قرار گیرند.
وی بیان کرد : مجلس شورای اسلامی باید پیش از تصویب وام ازدواج  فرهنگسازی می کرد تا ازدواج آسان رواج یابد و رسانه‌ها در این راستا تکلیف جدی دارند.
نماینده مردم شازند در خانه ملت در خصوص  ایجاد پتروشیمی الوند در شهرستان شازند گفت:  اولویت‌ها در مورد این طرح باید بازنگری شود  از مردم اراک انتظار می رود در این خصوص حساسیت لازم را داشته باشند تا طرح‌های اقتصادی کمترین اسیب را برای سلامت داشته باشد. 
استان مرکزی با یک میلیون و ۴۱۴ هزار نفر جمعیت هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که یکی از این کرسی‌ها از ان حوزه انتخابیه شازند است.