۰ نفر

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه اعلام کرد؛

حضور ۴عضو کابینه در نخستین جلسه رسمی کمیسیون تلفیق بودجه۱۴۰۰

۵ دی ۱۳۹۹، ۲۰:۲۴
کد خبر: 492762
حضور ۴عضو کابینه در نخستین جلسه رسمی کمیسیون تلفیق بودجه۱۴۰۰

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه گفت: نخستین نشست رسمی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه۱۴۰۰، فردا در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و با حضور نوبخت، دژپسند، همتی و زنگنه برگزار می‌شود، اما کلیات این لایحه سه شنبه به رای گذاشته خواهد شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، رحیم زارع از آغاز بررسی لایحه بودجه سال آینده در کمیسیون تلفیق خبر داد و افزود: پیش از این، کمیسیون تلفیق، چند جلسه به منظور انتخاب هیئت رئیسه و بررسی و تصویب آیین نامه داخلی این کمیسیون تشکیل داد، همچنین نشستی هم به منظور همفکری درباره ابعاد لایحه بودجه با حضور رئیس مجلس برگزار شد.

وی اضافه کرد: 8 صبح فردا، نخستین جلسه رسمی کمیسیون تلفیق به منظور بررسی لایحه بودجه 1400 با حضور آقای نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه آغاز می‌شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق ادامه داد: از ساعت 10 صبح تا 12 ظهر نیز این کمیسیون میزبان آقای دژپسند، وزیر اقتصاد و دارایی خواهد بود.

وی تصریح کرد: جلسه نوبت بعد از ظهر کمیسیون تلفیق نیز ابتدا با حضور آقای همتی، رئیس کل بانک مرکزی و سپس آقای زنگنه، وزیر نفت برگزار می‌شود.

زارع گفت: طبق تصمیم هیئت رئیسه و ریاست کمیسیون؛ پیش از بررسی کلیات این لایحه، ابتدا چند جلسه کارشناسی با حضور مسئولان دولت و به منظور تشریح ابعاد این سند مالی برای اعضای این کمیسیون برگزار خواهد شد تا نمایندگان با شناخت کافی به این لایحه وارد بررسی کلیات شوند.

وی اضافه کرد: کلیات لایحه بودجه 1400 روز سه شنبه در کمیسیون تلفیق به رای گذاشته خواهد شد.