۰ نفر

بررسی لایحه تمدید قانون مالیات بر ارزش افزوده در مجلس

۲۵ آبان ۱۳۹۹، ۸:۳۷
کد خبر: 481731
بررسی لایحه تمدید قانون مالیات بر ارزش افزوده در مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز قرار است لایحه یک فوریتی تمدید قانون مالیات بر ارزش افزوده را بررسی کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش با حضور ۲۱۵ نماینده و به ریاست محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

احمد امیرآبادی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در مورد اصلاح مواد (۱) و (۷) قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی، لایحه یک فوریتی تمدید قانون مالیات بر ارزش افزوده و گزارش کمیسیون اصل نودم(۹۰) قانون اساسی در مورد مشکلات تأمین ارز و توزیع نهاده های دامی در جلسه امروز مجلس بررسی شود.

وی افزود: نمایندگان مجلس همچنین در جلسه امروز یک نفر از اعضاء هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با معرفی هیأت رئیسه مجلس جهت عضویت در هیأت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری، یک نفر از اعضاء کمیسیون صنایع و معادن و یک نفر از اعضاء کمیسیون قضائی و حقوقی جهت عضویت در کارگروه(کمیته) تعیین مصادیق محتوای جرایم رایانه‌ای و یک نفر از اعضاء کمیسیون اقتصادی و یک نفر از اعضاء کمیسیون قضائی و حقوقی جهت عضویت در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز را انتخاب می‌کنند.

امیرآبادی ادامه داد: انتخاب یک نفر از اعضاء کمیسیون قضائی و حقوقی جهت عضویت در شورای راهبری دادرسی الکترونیکی، انتخاب یک نفر از اعضاء کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری جهت عضویت در شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه‌ای و مهارتی و لایحه نحوه کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در دستور کار امروز مجلس است.

وی افزود: لایحه موافقتنامه انتقال محکومین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه و لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل امروز در مجلس بررسی می‌شود.