۰ نفر

تفحص از عملکرد منطقه تجاری اروند در دستور کار مجلس

۲۷ مهر ۱۳۹۹، ۹:۰۱
کد خبر: 474813
تفحص از عملکرد منطقه تجاری اروند در دستور کار مجلس

نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی قرار است تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان منطقه تجاری و صنعتی اروند را بررسی کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و با حضور ۲۳۵ نماینده آغاز شد.

احمد امیرآبادی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس گفت: طرح دوفوریتی استفساریه بند ج ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه برای رفع ایراد شورای نگهبان، طرح استفساریه تبصره ۱ بند (ذ) ماده ۸۷ قانون برنامه ششم و لایحه الحاق یک تبصره به ماده ۱۰ قانون آئین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب (در امور مدنی) در جلسه امروز مجلس بررسی می شود.

وی افزود: نمایندگان قرار است لایحه موافقتنامه حمل و نقل بین‌المللی جاده‌ای مسافر و کالا بین ایران و سوئیس و موافقتنامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین دولت ایران و صربستان را بررسی کنند.

وی ادامه داد: انتخاب ناظران در هیأت نظارت اندوخته اسکناس، هیأت نظارت بر چاپ و تحویل اوراق بهادار و شورای برنامه ریزی و توسعه استان‌ها در ۱۱ استان و گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری انبارهای شهید شاهوی شهر گلستان شهرستان بهارستان و تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان منطقه تجاری و صنعتی اروند در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.