۰ نفر

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس؛

لایحه تجارت زمینه‌ساز آشفتگی در فعالیت‌های تجاری کشور خواهد شد

۱۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۴:۲۵
کد خبر: 471407
لایحه تجارت زمینه‌ساز آشفتگی در فعالیت‌های تجاری کشور خواهد شد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: لایحه تجارت ساختارهای تجاری کشور را با مشکل مواجه خواهد کرد و بسیاری از قوانین تجاری مادر، به وسیله آن نقض خواهند شد تا جایی که این لایحه زمینه‌ساز آشفتگی بسیار در حوزه تجارت خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، جبار کوچکی‌نژاد، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت گفت: لایحه تجارت در مجلس دهم که من هم حضور داشتم به سرعت رأی‌گیری شد اما هنگام رای‌گیری دقیق بررسی نشد و حتی روی نظرات موافقین و مخالفین هم بحث نشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه لایحه تجارت باید در مجلس یازدهم مجددا بررسی شود، گفت: لایحه تجارت به صورت منظم و یکپارچه تهیه نشده بود و به همین دلیل خوشبختانه توسط شورای نگهبان به مجلس برگشت داده شد و نمایندگان در مجلس یازدهم مجدد لایحه مذکور را مورد بررسی قرار خواهند داد.

کوچکی نژاد در پایان تصریح کرد: لایحه تجارت ساختارهای تجاری کشور را با مشکل مواجه خواهد کرد و بسیاری از قوانین تجاری مادر، به وسیله آن نقض خواهند شد تا جایی که این لایحه زمینه‌ساز آشفتگی بسیار در حوزه تجارت خواهد شد.