۰ نفر

طرح ۲ فوریتی خرید تضمینی محصولات کشاورزی

۲۴ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۰۷
کد خبر: 466821
طرح ۲ فوریتی خرید تضمینی محصولات کشاورزی

عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس از تصویب جزئیات طرح دو فوریتی اصلاح قانون خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، جلال محمودزاده عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی  در تشریح جزئیات جلسه عصر امروز این کمیسیون، اظهار داشت: بررسی طرح دو فوریتی اصلاح قانون خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی که امروز صبح در صحن علنی تصویب شده بود، در دستورکار اعضای کمیسیون قرار داشت.

وی افزود:جزئیات طرح مذکور پس از بررسی و استماع نظرات موافقان و مخالفان این طرح و اعمال اصلاحات لازم از سوی اعضای کمیسیون تصویب و مقرر شد ، روز سه‌شنبه هفته جاری در دستور کار جلسه علنی قرار گیرد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی در همین راستا اضافه کرد:براساس این طرح قیمت تضمینی گندم در سال 1399-1400 با استناد به همین قانون تعیین خواهد شد.

محمودزاده در تشریح دیگر دستوکار جلسه امروز کمیسیون کشاورزی ، بیان داشت:بررسی  اعمال ماده 234 درباره قانون تمرکز اختیارات واگذار شده وزارت جهاد کشاورزی به وزارت صمت نیز در دستورکار قرار داشت که پس از رای گیری، نسبت به عودت این اختیارات به وزارت جهاد کشاورزی تصویب شد که در جلسه علنی قرائت می شود.