۰ نفر

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس؛

عرضه نفت در بورس در چارچوب تصمیم گیری مجلس است

۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۳۶
کد خبر: 460180
عرضه نفت در بورس در چارچوب تصمیم گیری مجلس است

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: رئیس مجلس در جلسه غیرعلنی امروز تاکید کرد که موضوع عرضه نفت در بورس قطعاً در چارچوبی خواهد بود که مجلس تصمیم می‌گیرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، محمدحسین فرهنگی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، گفت: امروز ابهامات مربوط به طرح گشایش اقتصادی و بحث عرضه نفت در بورس در جلسه غیرعلنی مجلس بررسی شد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رئیس مجلس در این جلسه توضیحاتی درباره مباحثی که در ستاد هماهنگی سران قوا مطرح شده است، ارائه کرد که بر اساس این گزارش، کلیات موضوع مذکور در جلسه شورای هماهنگی سران قوا تصویب شده است و قرار است در جلسه بعدی، جزئیات آن مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی ادامه داد: در جلسه غیرعلنی مجلس، رؤسای کمیسیون‌های برنامه و بودجه و اقتصادی مجلس و چند تن از نمایندگان نقطه نظرات خود را درباره این موضوع مطرح کردند.

فرهنگی با اشاره به اظهارات نمایندگان در این جلسه، گفت: تاکید نمایندگان، تعیین محدوده اختیارات شورای هماهنگی سران قوا بود و درخواست شأن این بود که قالیباف، تصمیمات مجلس را در جلسات شورای هماهنگی سران قوا عنوان کند.

وی افزود: رئیس مجلس در این جلسه تاکید کرد که موضوع عرضه نفت در بورس قطعاً در چارچوبی خواهد بود که مجلس تصمیم می‌گیرد و در نشست شورای هماهنگی نیز با فروش نفت به صورت اوراق و مدت دار مخالفت شد و هر فروشی به صورت نقدی و از طریق بورس خواهد بود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجموع نمایندگان و رئیس مجلس تاکید داشتند که هر تصمیمی باید در چارچوب قوانین و مجوز اختیارات مقام معظم رهبری به شورای هماهنگی سران قوا باشد.