۰ نفر

اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با وزیر ارشاد دیدار کردند

۲۶ فروردین ۱۳۹۹، ۱۷:۱۵
کد خبر: 431340
اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با وزیر ارشاد دیدار کردند

صبح امروز رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با سید عباس صالحی وزیر ارشاد دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علی‌اصغر کاراندیش معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها وزارت‌‌ ارشاد گفت: همه ساله با آغاز سال جدید فرصتی دست می‌دهد که نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیداری با وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته تا با برنامه‌ریزی دقیق‌ افق روشنی برای حوزه فرهنگی کشور ترسیم کنند.

وی ادامه داد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه از همکاری خوب مجلس شورای اسلامی به ویژه کمیسیون فرهنگی در پیشبرد اهداف تبیین شده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر و قدردانی کرد و خواستار تعمیق روابط بین این وزارتخانه و مجلس شورای اسلامی شد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: آقای صالحی همچنین بر نقش مهم کمیسیون فرهنگی مجلس در پیشبرد اهداف فرهنگی نظام تأکید و گزارشی از فعالیت‌های انجام شده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کشور ارائه کرد.

کاراندیش تصریح کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار به نقش‌آفرینی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا اشاره و بر اقدامات خوب و گسترده این وزارتخانه و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کشور در مدیریت جو روانی بحران کرونا تاکید کرد.

وی افزود: در این دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس نیز به بررسی مسائل فرهنگی کشور پرداخته و از همراهی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه برای مقابله با کرونا تشکر و قدردانی کردند.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس بر ضرورت همه‌جانبه فعالیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال جدید و مبتنی بر شعار سال «جهش تولید» تأکید و خواستار رونق و بالندگی هرچه بیشتر این حوزه در سال ۹۹ شدند.

گفتنی است در این دیدار جمشید جعفرپور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، عباس سرمست، احمد آزادی‌خواه، سید صادق طباطبایی‌نژاد، علیرضا ابراهیمی، سید احسان قاضی‌زاده هاشمی و محمداسماعیل سعیدی حضور داشتند.