۰ نفر

مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه درباره تعرفه گمرکی لوازم آرایشی

۲۴ دی ۱۳۹۸، ۰:۴۹
کد خبر: 409436
مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه درباره تعرفه گمرکی لوازم آرایشی

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 99از مصوبه این کمیسیون برای تخصیص درآمد حاصل از افزایش تعرفه گمرکی لوازم آرایشی به تأمین داروی بیماران خاص خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امشب کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 گفت: در جلسه امشب اعضای کمیسیون مصوب کردند که درآمد حاصل از افزایش 10درصدی تعرفه گمرکی لوازم آرایشی به تأمین داروی بیماران خاص و همچنین تهیه پروتز اختصاص یابد.

وی افزود: اعضای کمیسیون در این جلسه همچنین مصوب کردند تا شرکت‌های بیمه‌گر از محل درآمدهای بیمه شخص ثالث مبلغی معادل 350 میلیارد تومان را برای صندوق تأمین خسارات تخصیص دهند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 اظهار داشت: علاوه بر این اعضای کمیسیون در جلسه امشب مصوب کردند که از سال آینده دیگر مؤسسه پژوهشی دولتی تاسیس نشده و دانشجویی نیز در این زمینه جذب نشود.

پورمختار خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون علاوه بر این مصوب کردند که در سال آینده علاوه بر عدم جذب دانشجو در مراکز پژوهشی دولتی تعداد دانشجویان این مؤسسات نیز به میزان 20درصد کاهش پیدا کند.

وی در پایان گفت: همچنین در این جلسه مصوب شد تا مراکز ورزشی آموزش و پرورش که در اختیار دیگر دستگاه‌های اجرایی قرار دارد در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد.