۰ نفر

سیاست خوب وزارت صمت برای کنترل قیمت‌ها و ممانعت از واردات با حمایت از تولید داخلی

۱۵ مهر ۱۳۹۸، ۱۴:۴۸
کد خبر: 385995
سیاست خوب وزارت صمت برای کنترل قیمت‌ها و ممانعت از واردات با حمایت از تولید داخلی

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت برای حمایت از تولید داخلی سیاست های خوبی اعمال کرد، گفت: سیاست وزارت صمت برای کنترل قیمت ها و ممانعت از واردات با حمایت از تولید داخلی خوب بوده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، علاء الدین خادم نماینده سپیدان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادآنلاین با اشاره به مصوبه مجلس برای تشکیل وزارت بازرگانی گفت: هدف از تشکیل این وزارتخانه مدیریت صادرات و واردات است.

وی افزود: نمایندگان مجلس برای سازماندهی نظام اقتصادی مملکت، کنترل قیمت ها، جلوگیری از واردات بی رویه و افزایش تولید و صادرات خواهان تشکیل وزارت بازرگانی شدند که تشکیل این وزارتخانه با این اهداف مثبت است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با تاکید بر اینکه نگاه وزارت صنعت، معدن و تجارت، واردات محور نیست، تصریح کرد: بازاریابی داخلی و خارجی و افزایش صادرات از مهمترین اهداف تشکیل وزارت بازرگانی است.

خادم با اشاره به ضرورت افزایش کیفیت تولیدات داخلی تصریح کرد: تولید کنندگان داخلی باید کیفیت محصولات خود را افزایش داده تا مصرف کنندگان برای خرید آن راغب شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید واردات به تولید داخلی ضربه بزند، اظهار داشت: در صورتی که کالا و محصولات در داخل تولید نشود، واردات باید صورت گیرد و هر گاه کالا و محصولی که در داخل تولید می شود، باید جلوی واردات آن‌را گرفت.

نماینده سپیدان در مجلس تصریح کرد: خوشبختانه وزارت صنعت، معدن و تجارت برای حمایت از تولید داخلی سیاست های خوبی اعمال کرد. از جمله کنترل قیمت ها و ممانعت از واردات با حمایت از تولید داخلی از جمله این سیاست ها بوده است.