۰ نفر

توضیحات نماینده مجلس در مورد حمله مسلحانه امشب

۲۴ تیر ۱۳۹۸، ۲:۰۰
کد خبر: 366539
توضیحات نماینده مجلس در مورد حمله مسلحانه امشب

سالک نماینده اصفهان درباره حادثه تیراندازی امشب به خودرو وی توضیح داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، ساعتی پیش خبری مبنی بر سوءقصد به یکی از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

با پیگیری‌های بعدی خبرنگار ما مشخص شد نماینده ذکر شده در این حادثه، حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی است.

اما حجت الاسلام سالک در رابطه با اصل این ماجرا اظهار کرد: امشب حوالی ساعت 8:30 برای ضبط یک برنامه تلوزیونی در محدوده خیابان دانشگاه حاضر شدم، که زمان حضورم در خیابان‌‌های اطراف صدای تیراندازی هوایی مشکوکی شنیده می‌شد.

نماینده مردم اصفهان در ادامه افزود: در ادامه و پس از ضبط برنامه صدایی چند شلیک در حوالی ساختمان محل حضورم شنیده شده که پس از حضور در صحنه مشخص شده ماحصل درگیری 4 نفر موتورسوار مسلح با راننده و محافظ بنده بوده که منجر به جراحت پای وی شده است که البته حال وی نیز هم اکنون در شرایط مساعدی قرار دارد.

وی در رابطه با انگیزه این موضوع و وضعیت سلامتی خود تصریح کرد: بنده در صحنه تیراندازی‌ها حضور نداشتم و در حال حاضر در سلامت کامل هستم؛ در مورد انگیزه این افراد هم هنوز مورد مستندی در دست نیست و موضوع سوءقصد بودن این اتفاق هنوز مورد تأیید نیست.