۰ نفر

انتخاب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در دستور کار مجلس

۳ تیر ۱۳۹۸، ۷:۲۹
کد خبر: 361983
 انتخاب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در دستور کار مجلس

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش آغاز شد و انتخاب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست علی لاریجانی و با حضور ۲۰۲ نماینده آغاز شد.

دستور کار جلسه علنی به شرح زیر است:

- ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون انرژی در مورد طرح افزایش ظرفیت پالایشگاه های میعانات گازی و نفت خام با استفاده از سرمایه گذاری مردمی.

- ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح یک فوریتی الحاق موادی به قانون نحوه اجرای اصل ۴۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

- ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون آیین نامه داخلی در مورد طرح الحاق یک تبصره به ماده ۱۸۲ قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی.

- گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت مجارستان.

- گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه حمایت از محیط بانان و جنگل بانان.

- گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقت نامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری چک.

- انتخاب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی با پیشنهاد هیئت رئیسه مجلس.

- انتخاب یک نفر از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات جهت عضویت در هیئت سه نفره اجرای قانون اصلاح تبصره ۴ ماده ۹۵ قانون محاسبات عمومی کشور.

- انتخاب سه نفر از اعضای کمیسیون‌های بهداشت و درمان، اجتماعی، برنامه و بودجه و محاسبات به عنوان ناظر در شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی.