۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

بررسی مالیات فعالان پتروشیمی روی میز مجلسی‌ها/ کمیسیون عمران و انرژی این هفته میزبان وزیر نفت خواهند بود

۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۵:۰۸
کد خبر: 331947
بررسی مالیات فعالان پتروشیمی روی میز مجلسی‌ها/ کمیسیون عمران و انرژی این هفته میزبان وزیر نفت خواهند بود

کمیسیون اقتصادی مجلس طی هفته جاری، عملکرد سازمان امور مالیاتی در رسیدگی و تشخیص وصول مالیات از فعالان پتروشیمی را بررسی می‌کند. وزرای نفت و نیرو نیز به مجلس می‌روند تا به سوالات تعدادی از نمایندگان پاسخ دهند.

اقتصادآنلاین - عبدالله محمدی؛ درهفته جاری کمیسیون های مختلف مجلس شورای اسلامی تشکیل جلسه خواهند داد به علاوه آن‌که تعدادی از نمایندگان طرح پرسش از بیژن زنگنه وزیر نفت را در دستور کار خود خواهند داشت.

کمیسیون انرژی روز یکشنبه 7/11/97 به بررسی طرح الحاق یک تبصره به ماده 3 قانون حمایت از صنعت برق کشورمی‌پردازد. همچنین از دیگر برنامه‌های این کمیسیون در روز دوشنبه 8/11/ 97 بررسی روند اجرای احکام قانون برنامه ششم توسعه در بخش نفت خواهد بود. 

در ادامه بیژن زنگنه جهت پاسخگویی به دوسوال فریدموسوی نماینده تهران و شهروز برزگر نماینده سلماس در مجلس حاضر خواهدشد.  

همچنین  روز دوشنبه ساعت 15:30کمیسیون عمران جهت پاسخگویی به سوالات، آقایان افتخاری نماینده فومن و حبیب الله کشت زر نماینده بهبهان ، میزبان وزیر نفت خواهد بود.

گفتنی است، کمیسیون اقتصادی مجلس هم روز یکشنبه هفته جاری به بررسی گزارش معاونت نظارت مجلس در خصوص عملکرد سازمان امور مالیاتی در رسیدگی و تشخیص وصول مالیات از عملکرد فعالان پتروشیمی خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است هفته گذشته، زنگنه در صحن علنی مجلس جهت پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان از جمله نماینده اصفهان حضور یافت که در پایان با وجود عدم رضایت نماینده سوال کننده از وزیر نفت اما اکثر نمایندگان حاضر در بهارستان از پاسخ‌های او قانع شدند.

کمیسیون کشاورزی،آب،منابع طبیعی و‌محیط زیست نیز روز دوشنبه میزبان وزیر نیرو است تا به سوالات تعدادی از نمایندگان پاسخگو باشد.