۰ نفر

بررسی ایرادات CFT در دستور کار مجلس

۱۹ دی ۱۳۹۷، ۸:۵۱
کد خبر: 327842
 بررسی ایرادات CFT در دستور کار مجلس

طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و رسیدگی به ایرادات شورای نگهبان در لایحه CFT در دستور کار مجلس قرار دارد.

به‌ گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی و با حضور ۲۰۱ نماینده آغاز شد.

بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، بررسی طرح اصلاح تبصره یک و حذف تبصره های دو تا چهار بند "الف" و اصلاح بند "ب" ماده "۱۳" قانون خدمات جامعه ایثارگران و ادامه‌ بررسی جزئیات طرح اصلاح قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات و اصلاح ماده "۱۰۴" قانون مالیات‌های مستقیم در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی در خصوص ردتقاضای تحقیق و تفحص از سازمان امور عشایر ایران، رسیدگی به ایرادات شورای نگهبان در لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم و بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت کشاورزی در خصوص چگونگی اجرای قانون اصلاح قانون استخدام مهندسان ناظران تولیدات کشاورزی و واردات محصولات کشاورزی و دامی با استفاده از ارز دولتی و تنظیم بازار و رسیدگی به طرح یک فوریتی ساماندهی بازار خودرو نیز در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفته  است.