۰ نفر

رییس فراکسیون‌زنان مجلس در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین مطرح کرد:

قول وزرای جدید برای استفاده از ظرفیت ۳۰درصدی زنان در مدیریت کلان

۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۳۹
کد خبر: 310924
قول وزرای جدید برای استفاده از ظرفیت ۳۰درصدی زنان در مدیریت کلان

رییس فراکسیون زنان مجلس تاکید کرد که چهار وزیر جدید قول مساعد داده اند که از ظرفیت ۳۰ درصدی زنان در پست‌های مدیریتی کلان استفاده کنند.

اقتصادآنلاین - المیرا اکرمی؛ فریده اولاد قباد در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی اقتصادآنلاین گفت: در نامه ای که پیش از جلسه رای اعتماد، به عنوان رییس فراکسیون زنان مجلس به چهار وزیر نوشتم از آنها خواستم که در صورت اخذ رای اعتماد به برنامه دولت تدبیر و امید برای استفاده از ظرفیت ۳۰ درصدی زنان در پست‌های مدیریتی کلان جامه عمل بپوشند و از توانمندی زنان در پست‌های مدیریتی در سطوح عالی و میانی استفاده کنند.

وی در ادامه افزود: هر چهار وزیر در پاسخ‌های کوتاهی قول مساعد دادند که این موضوع را به انجام برسانند و به این مساله توجه کنند.

اولاد قباد عنوان کرد: فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد در پاسخ به این نامه نوشته که استفاده از ظرفیت زنان از سیاست‌های مهم و اصلی اینجانب خواهد بود. بدیهی است بر اساس سیاست‌ها و تصمیمات و مراجع سیاست گذار اقدام سازنده و راضی کننده به عمل خواهد آمد.

نماینده مردم تهران در مجلس درباره پاسخ محمد شریعتمداری هم گفت: وزیر جدید کار عنوان کرده که با توجه به تبعیض ناروای تاریخی در به کارگیری بانوان شایسته و فرهیخته اینجانب در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جهت تحقق این هدف گام های موثری برخواهم داشت.

به گفته اولاد قباد وزیر راه و شهرسازی هم در پاسخ نوشته است که مشی این جانب شایسته سالاری است و به طور قاطع در هر شرایطی که بانوان شایسته وجود داشته باشند حتما در انتصابات از وجودشان استفاده خواهد کرد.

رییس فراکسیون زنان مجلس در پایان اظهار داشت: رضا رحمانی وزیر صنعت هم پاسخ داده که مشی دولت و اینجانب قطعا شایسته سالاری است و در هر موقعیتی که بانوان محترم نیز وجود داشته باشند قاطعانه حمایت و حتما در انتصابات از وجودشان استفاده به عمل خواهد آمد.