۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

پایان جلسه نوبت ظهر بررسی صلاحیت وزرا/ ادامه بررسی در نوبت شب

۵ آبان ۱۳۹۷، ۱۷:۳۹
کد خبر: 310726
پایان جلسه نوبت ظهر بررسی صلاحیت وزرا/ ادامه بررسی در نوبت شب

جلسه علنی نوبت ظهر امروز (شنبه) برای بررسی صلاحیت ۴ وزیر پیشنهادی دقایقی پیش پایان یافت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی اقتصادآنلاین، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل زنگ پایان جلسه علنی نوبت اول امروز مجلس را در ساعت 17:16 به صدا درآورد.

در حالی که پس از ایراد نطق نمایندگان موافق و مخالف وزیر پیشنهادی کار در نوبت به ایراد سخنان محمد شریعمداری رسیده بود قرار شد که وزیر پیشنهادی در جلسه علنی نوبت شب به ارائه برنامه‌هایش بپردازد.

گفتنی است، ادامه نشست بررسی وزرای پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی در نوبت عصر رأس ساعت 18:15 برگزار می شود.

رأی‌گیری پرحاشیه از نمایندگان درباره تداوم جلسه

با وجود آنکه در آغاز نشست علنی مجلس، علی لاریجانی اعلام کرده بود نوبت اول صحن با اذان مغرب پایان می‌یابد اما مسعود پزشکیان توقف یا تداوم جلسه را به رأی‌ گذاشت.

با اینکه علی لاریجانی در ابتدای نشست نوبت اول اعلام کرد که نوبت اول صحن تا اذان مغرب ادامه خواهد داشت و بررسی صلاحیت چهار گزینه پیشنهادی پس از نماز مغرب و عشاء ادامه خواهد یافت، دقایقی پیش از اذان مغرب مسعود پزشکیان در حالی که محمد شریعتمداری گزینه پیشنهادی وزارت کار را به پشت تریبون جهت دفاع از برنامه خود فرا خوانده بود، از نمایندگان خواست درباره تداوم بدون وقفه جلسه علنی مجلس و یا توقف آن و ادامه آن بعد از نماز مغرب و عشاء رأی‌گیری کنند.

این رأی‌گیری دقایقی مجلس را به حاشیه برد و بین پزشکیان و اعضای هیات رئیسه از جمله رنجبرزاده و وکیلی بحث به وجود آمد. در نهایت پزشکیان با کمی تأخیر پایان جلسه را اعلام کرد.