۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش میدهد؛

جزییات انتصابات جدید امروز مجلس شورای اسلامی

۲۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۳۰
کد خبر: 277681
جزییات انتصابات جدید امروز مجلس شورای اسلامی

انتخابات هیات رییسه کمیسیون‌های مجلس برای انتخاب رییس و نواب رییس کمیسیون‌های اقتصادی، برنامه و بودجه، انرژی مجلس و عمران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی اقتصادآنلاین، عصر امروز جلسات انتخاباتی هیات رییسه کمیسیون‌های اقتصادی، برنامه و بودجه، انرژی مجلس و عمران مجلس برگزار شد.

مشخص شدن اعضای هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس/ پورابراهیمی مجددا رییس شد

به دنبال برگزاری انتخابات هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی در اجلاسیه سوم دوره دهم مجلس، محمد رضا پور ابراهیمی به عنوان رییس و سید حسن حسینی شاهرودی و عین الله شریف پور به عنوان نواب اول و دوم این کمیسیون انتخاب شدند.  

گفتنی است در این انتخابات، معصومه آقاپور علیشاهی و سید تقی کبیری به عنوان دبیران اول و دوم و زهرا سعیدی مبارکه به عنوان سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس برگزیده شدند.

تاجگردون دوباره رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شد/ قوامی و محبی نیا نواب رئیس شدند

ترکیب هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی مشخص و مجددا غلامرضا تاجگردون به عنوان رییس این کمیسیون انتخاب شد.

عصر امروز انتخابات هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی برگزار شد که در پی آن غلامرضا تاجگردون برای سومین سال پیاپی به عنوان رییس این کمیسیون برگزیده شد.

همچنین هادی قوامی و جهانبخش محبی نیا به عنوان نواب رییس اول و دوم کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شدند و محمد مهدی مفتح به عنوان سخنگوی این کمیسیون انتخاب شد.

گفتنی است محسن بیگلری و علی کاظمی هم به عنوان دبیر اول و دوم این کمیسیون برگزیده شدند.

ابقای حسنوند به عنوان رییس کمیسیون انرژی مجلس/ خامکانی و هاشمی پور نواب رییس شدند

با مشخص شدن اعضای هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس، فریدون حسنوند به عنوان رییس این کمیسیون در سمت خود ابقا شد .

عصر امروز انتخابات اعضای هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس در اجلاسیه سوم دوره دهم مجلس شورای اسلامی برگزار شد که به موجب آن فریدون حسنوند به عنوان رییس و حسین امیری خامکانی و عدل هاشمی پور به عنوان نواب رییس اول و دوم این کمیسیون انتخاب شدند.

گفتنی است در این انتخابات اسدالله قره خانی به عنوان سخنگو و قاسم ساعدی و کوروش کرم پور حقیقی به عنوان دبیران اول و دوم کمیسیون انرژی مجلس برگزیده شدند.

رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس شد/ موسوی و علوی نواب رییس شدند

به دنبال برگزاری انتخابات هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس، محمدرضا رضایی کوچی برای سومین سال پیاپی به سمت ریاست این کمیسیون برگزیده شد.

عصر امروز انتخابات هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس برگزار شد که به موجب آن محمدرضا رضایی کوچی به عنوان رییس این کمیسیون و سید ابوالفضل موسوی بیوکی و سید احسن علوی به عنوان نواب رئیس اول و دوم انتخاب شدند.

گفتنی است در جریان این انتخابات، صدیف بدری هم مجددا به عنوان سخنگو و حسین نیازآذری و علیم یارمحمدی به عنوان دبیران کمیسیون عمران مجلس برگزیده شدند.

انتخابات هیات رییسه کمیسیون صنایع و کشاورزی سه شنبه برگزار می شود

انتخابات هیات رییسه کمیسیون های صنایع و معادن و کشاورزی مجلس روز سه شنبه هفته جاری برگزار می شود.

 انتخابات هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس که قرار بود عصر امروز برگزار شود، به دلیل اینکه اعضا به جمع بندی بهتری در این مورد برسند به بیست و دوم خرداد ماه موکول شد.

همچنین انتخابات هیات رییسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس هم به دلیل حضور یکی از معاونان وزیر جهاد کشاورزی در نشست امروز این کمیسیون، روز سه شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.