۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

آپارتمان های منطقه ۵ تهران چند؟

۲۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۳۷
کد خبر: 681936
آپارتمان های منطقه ۵ تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های منطقه ۵ تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ منطقه ۵ در شمال غربی تهران قرار دارد و از سمت شمال به دامنه‌ کوه‌های البرز، از سمت شرق به بزرگراه محمد علی جناح و از سمت جنوب به جاده مخصوص کرج منتهی می ‌شود. بیشترین ساخت و ساز در این منطقه از حدود ۴۰ سال قبل شروع شد و به بیشترین رشد خود رسید. این منطقه افراد بسیار زیادی را برای سکونت جذب خود کرده است.

آپارتمانی ۷۳ متری در محله شهرک‌آپادانا درحالی که ۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ اتاق خواب داشته باشد، ارزشی معادل ۴ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان دارد.

همچنین ارزش واحدی نوساز در محله المهدی با متراژ ۷۴ متر و ۲ اتاق خواب، مبلغی معادل ۴ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان است.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در منطقه ۵ تهران را دارید، میتوانید آپارتمانی ۱۶ ساله با متراژ ۵۳ متر و ۱ اتاق خواب را در محله باغ‌فیض با سرمایه ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

اگر واحدی نوساز در منطقه ۵ تهران میخواهید، میتوانید آپارتمانی با متراژ ۱۱۰ متر و ۲ اتاق خواب را در محله پونک را با قیمتی معادل ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین آپارتمان نوساز دیگری در اکباتان با متراژ ۶۲ متر و ۱ اتاق خواب را با بودجه‌ای معادل ۴ میلیارد تومان خریداری کنید.

آپارتمانی ۷۰ متری در محله جنت‌آباد مرکزی درحالی که ۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد در روز های گذشته معادل ۴ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

آپارتمانی ۲۱ ساله در محله جنت‌آباد جنوبی با متراژ ۵۷ متر و ۱ اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

قیمت جدید آپارتمان منطقه پنج تهران