۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

یک خانه نقلی در تهران چند؟

۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۳۳
کد خبر: 532329
یک خانه نقلی در تهران چند؟

در گزارش پیش رو به بررسی قیمت برخی از واحدهای نقلی که طی 20روز اخیر در تهران فایل شده است، خواهیم پرداخت.

اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ در روزهای اخیر حدود ۷۰۰معامله در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران ثبت شده و از این معاملات، بیش از ۱۰۰معامله مروبط به معاملاتی برای واحدهای زیر ۵۰متر بوده است. قیمت این واحدها به عوامل مختلفی بستگی دارد و بسته به اینکه واحد در کدام محله و منطقه از تهران قرار گرفته و یا سن آن چه قدر است و چه امکاناتی دارد و... رقم متفاوتی را برای قیمت مسکن شاهد خواهید بود.

در ادامه این گزارش به بررسی قیمت مسکن برای واحدهای نقلی که طی ۲۰روز اخیر در تهران معامله و در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران ثبت شده است، خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است: قیمت‌ها براساس معاملات انجام‌شده بود و اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌هایی که در ادامه می‌آید، ندارد و قیمت مسکن در هر محله باتوجه به عواملی که پیشتر یاد شد، متفاوت خواهد بود.

خانه‌های نقلی تهران چند؟

یک دستگاه آپارتمان ۴۴متری و ۱۳ساله در گرگان متری ۲۳میلیون تومان معامله شد؛ همچنین برای خرید یک خانه ۴۳متری و نوساز در محله جی غربی ۱۸میلیون و ۲۵۵هزار تومان به ازای هر متر مربع پرداخت شد.

بریانک محله‌ای در منطقه۱۰ شهرداری است که قیمت مسکن در آن از متوسط قیمت مسکن در تهران پایین‌تر است؛ واحدی ۴۴متری و ۲۱سال ساخت در بریانک متری ۱۷میلیون و ۲۷۶هزار تومان به فروش رسید. همچنین قیمت مسکن جهت خرید واحدی ۴۹متری و ۱۶ساله در مجیدیه ۱۸میلیون و ۲۵۹هزار تومان برای هر متر مربع بوده است.

خانه‌ای ۴۳متری و ۲۴سال ساخت در سلسبیل متری ۱۸میلیون تومان، یک واحد ۴۷متری و ۱۸ساله در کمیل متری ۱۵میلیون و ۶۶۴هزار تومان، یک واحد ۳۶متری و ۷ساله در کرمان متری ۲۳میلیون و ۵۸۷هزار تومان و خانه‌ای ۴۰متری و ۲۰ساله در تولید دارو با قیمت ۱۶میلیون و ۱۲۰هزار تومان فروخته شد.

مینایی از محله‌های تهران در جنوب شهر است؛ واحدی ۴۱متری و ۶ساله در این محله متری ۱۴میلیون و ۹۲۸هزار تومان فروخته شد. همچنین هزینه مورد نیاز برای خرید یک خانه ۴۵متری و ۲۴ساله در کاخ ۲۶میلیون و ۳۸۵هزار تومان برای هر متر مربع بود.

یک خانه نقلی در تهران چند؟