۰ نفر

به گزارش سرویس خودروی اقتصاد آنلاین؛

قیمت هایما S۵ و S۷ در بازار چقدر است؟ / این مدل در یک ماه ۱۰۰ میلیون تومان گران شد

۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۰۰
کد خبر: 700068
قیمت هایما S۵ و S۷ در بازار چقدر است؟ / این مدل در یک ماه ۱۰۰ میلیون تومان گران شد

در جدول زیر قیمت روز انواع هایما را در بازار مشاهده می‌کنید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت هایما در بازار این هفته کمی گران شد و مدل های این خودروسازی از ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشتند. 

هایما S۵ گیربکس CVT مدل ۱۳۹۹ در بازار  به ۱ میلیارد و ۹۰ میلیون تومان رسید این خودرو نسبت به هفته گذشته ۱۰ میلیون تومان و نسبت به ماه پیش ۸۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

قیمت هایما S۵ در بازار 

قیمت هایما S۵ مدل ۱۴۰۱ در بازار  ۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان است که نسبت به هفته ۲۰ میلیون تومان گران شده است همچنین این مدل از هایما نسبت به ماه پیش ۹۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.  

قیمت خودروی هایما S۵ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ در بازار ۱ میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان است.  این خودرو در یک هفته اخیر ۱۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است. همچنین قیمت این مدل از هایما نسبت به ماه پیش ۸۰ میلیون رشد کرده است.

هایما S۷ در بازار گران شد

هایما S۷ مدل ۱۳۹۸ در بازار ۱ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان معامله می شود که رشد ۱۰ میلیونی نسبت به هفته گذشته دارد. همچنین قیمت این خودرو نسبت به ماه پیش ۱۰۰ میلیون تومان گران شده است. 

قیمت خودروی هایما S۷ توربو مدل ۱۴۰۰ در بازار ۱ میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان است. این خودرو در یک هفته گذشته ۱۵ میلیون تومان و یک ماه اخیر ۱۰۰ میلیون گران شده است. 

قیمت هایما S۷ پلاس مدل ۱۴۰۱ در نمایندگی ۸۴۳ میلیون و ۱۶۷ هزار تومان است که نسبت به قیمت بازار این خودرو اختلاف بیش از ۵۵۰ میلیون تومانی دارد. هایما S۷ پلاس مدل ۱۴۰۱در بازار ۱ میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان که افزایش قیمت ۱۰ میلیونی نسبت به هفته پیش دارد.  قیمت هایما S۷ پلاس نسبت به ماه گذشته افزایش ۴۵ میلیونی داشته است.

 هایما S۷ مدل ۱۴۰۰ در بازار حدود ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان معامله می شود. قیمت این مدل از هایما در این هفته ۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است. همچنین افزایش ۷۰ میلیونی برای این خودرو در یک ماه گذشته شاهد هستیم.

لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

قیمت بازار انواع خودرو هایما (بهمن ۱۴۰۱)
برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
S۵ ۶ سرعته اتوماتیک ۱۴۰۰ | ایران خودرو صفر ۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
S۵ ۶ سرعته اتوماتیک ۱۴۰۱ | ایران خودرو صفر ۱,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
S۵ گیربکس CVT ۱۴۰۰ | ایران خودرو صفر ۱,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
S۵ گیربکس CVT ۱۳۹۹ | ایران خودرو صفر ۱,۰۹۰,۰۰۰,۰۰۰
S۷ ۱۸ لیتر توربو ۱۳۹۸ | ایران خودرو صفر ۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
S۷ ۱۸ لیتر توربو ۱۴۰۰ | ایران خودرو صفر ۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
S۷ ۱۸ لیتر توربو ۱۳۹۹ | ایران خودرو صفر ۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
S۷ ۱۸ لیتر توربو پلاس ۱۴۰۱ | ایران خودرو صفر ۸۴۳,۱۶۷,۰۰۰
S۷ ۱۸ لیتر توربو پلاس ۱۴۰۱ | ایران خودرو صفر ۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
S۷ ۱۸ لیتر توربو پلاس ۱۴۰۰ | ایران خودرو صفر ۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
منبع: باما