۰ نفر

به گزارش سرویس خودروی اقتصاد آنلاین؛

میتسوبیشی خودرو سوپر لاکچری شد / رشد ۶۰۰ میلیونی قیمت این مدل در ۳۰ روز!

۱۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۰۰
کد خبر: 699435
میتسوبیشی خودرو سوپر لاکچری شد / رشد ۶۰۰ میلیونی قیمت این مدل در ۳۰ روز!

در جدول زیر قیمت روز انواع میتسوبیشی را در بازار مشاهده می‌کنید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بازارا این هفته خودرو به شکلی پیش رفت که میتسوبیشی خودرو سوپر لاکچری شد

 میتسوبیشی  میراژ  مدل ۲۰۱۸  ارزان ترین خودرو این شرکت در ایران که یک ماه پیش در بازار ۹۳۰ میلیون تومان بود در بازار دیروز ۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان خرید و فروش شد! این خودرو نسبت به هفته گذشته هم رشد ۱۵۰ میلیون تومانی را ثبت کرد.

شاسی بلند میتسوبیشی در بازار چند؟

اوتلندر شاسی بلند میتسوبیشی یک رکورد در گرانی را ثبت کرد. این خوردو در این هفته ۲۵۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشت و به ۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان رسید. اما نکته عجیب اینجاست که این مدل در ۱۴ آبان امسال کمتر از ۳ میلیارد تومان بود! به عبارتی این خودرو در این سه ماه اخیر ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و در یک ماه اخیر ۵۰۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است. 

قیمت خودروی میتسوبیشی لنسر  اتوماتیک در بازار دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان شد. قیمت این خودرو در یک هفته گذشته ۲۰۰ میلیون و در یک ماه گذشته ۵۵۰ میلیون تومان افزایش داشته است. 

مدل دیگر  اوتلندر PHEV میتسوبیشی که فقط تولید ۲۰۱۸ در بازار موجود است ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به فروش می رسد این مدل در یک ماه اخیر نیم میلیارد تومان گران شده است که ۲۰۰ میلیون آن در این هفته رخ داد!

میتسوبیشی ASX هم  ۲۰۰ میلیون گران شد!

قیمت میتسوبیشی ASX تیپ ۴ هم در بازار  شامل افزایش ۲۰۰ میلیون تومانی شد. این خودرو ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است که ۶۰۰ میلیون تومان نسبت به ماه پیش افزایش نشان می دهد. 

لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

قیمت بازار انواع خودرو میتسوبیشی (بهمن ۱۴۰۱)
برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
ASX تیپ ۴ ۲۰۱۸ صفر ۲,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
لنسر ۱۸ لیتر اتوماتیک ۲۰۱۸ صفر ۲,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
میراژ ۲۰۱۸ صفر ۱,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اوتلندر تیپ ۵ ۲۰۱۸ صفر ۴,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اوتلندر PHEV ۲۰۱۸ صفر ۴,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
منبع: باما