۰ نفر

گزارش اقتصادآنلاین از جدیدترین قیمت‌ها در بازار خودرو؛

ارزان‌ترین خودروها بعد از گرانی بنزین +جدول

۲۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۶:۴۰
کد خبر: 402894
ارزان‌ترین خودروها بعد از گرانی بنزین +جدول

بعد از افزایش سه برابرى نرخ بنزین، حالا ارزان‌ترین خودرو در بازار تهران، سایپا ١٣١ با قیمت ٤٩میلیون و ٤٠٠هزار تومان است.

اقتصاد آنلاین - مرضیه طهماسبی؛ در حال حاضر ارزان‌ترین خودروها در بازار تهران بعد از افزایش نرخ بنزین، سایپا ١٣١ SE سفید با قیمت ٤٩میلیون و ٤٠٠هزار تومان و سایپا ١٣١ SE در تنوع رنگ با قیمت ٥٠میلیون تومان است.

در همین راستا، وانت آریسان با قیمت ٦٩میلیون تومان، سایپا١١١ SEسفید ٥٣میلیون و ٥٠٠هزار تومان، سایپا١١١ SE در تنوع رنگ ٥٤میلیون تومان، سایپا١٣٢ SE سفید ٥١میلیون و ٥٠٠هزار تومان و سایپا١٣٢ SE در تنوع رنگ ٥١میلیون و ٨٠٠هزار تومان معامله مى‌شود.

همچنین قیمت هر دستگاه سایپا١٥١ در بازار تهران ٥٥میلیون تومان، تیبا (رینگ فولادى) ٥٨میلیون و ٧٠٠هزار تومان و تیبا (رنگ آلمینیومى) ٦١میلیون و ٢٠٠هزار تومان است.

در بازار امروز تیبا٢ سفید با قیمت ٦٣میلیون و ٥٠٠هزار تومان، تیبا٢ در تنوع رنگ با قیمت ٦٤میلیون تومان، ساینا ٦٤میلیون و ١٠٠هزار تومان و ساینا رنگ آلمینیومى با قیمت ٦٦میلیون و ٥٠٠هزار تومان معامله مى‌شود.

طبق این گزارش، آنچه در زیر می‌آید قیمت روز انواع خودروهای ارزان قیمت در سطح بازار پایتخت طی آذر ماه ٩٨ است که ممکن است تا ٥ درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت خودرو و نرخ خرید و فروش انواع سواری

روزانه به سرویس "قیمت خودرو" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید