۰ نفر

هوشمندی، سادگی و امنیت در پنل جدید «پی‌فا»

۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۲۰
کد خبر: 704562
هوشمندی، سادگی و امنیت در پنل جدید «پی‌فا»

«پی‌فا» با بیش از یک دهه سابقه در حوزه کسب و کارهای دیجیتال، از سال 99 فعالیت خود را در حوزه کسب و کارهای پرداخت آغاز نمود و در مدت زمان اندکی توانست جایگاه خود را در خدمات پرداخت الکترونیک تثبیت نماید.

«پی‌فا» در سال جاری و در راستای ارائه خدمات پرداخت الکترونیک، گامی بزرگ برای خلق نسل جدیدی از راهکارهای پرداخت برداشته است. این مجموعه با هدف توسعه، نوآوری و ایجاد ارزش‌ افزوده در خدمات صنعت پرداخت الکترونیک کشور شکل گرفت تا فرآیند‌های مالی کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک را تسهیل نماید.

«پی‌فا» در به‌روزرسانی تازه خود، خدماتی نوین در حوزه مالی ارائه داده است و به خوبی انعطاف‌پذیری خود را در طراحی سرویس‌های متنوع و متناسب با نیاز کسب و کارها نشان داده است. این مجموعه همواره در حال شناخت چالش‌ کسب و کارها و ارائه راه‌حل‌های خلاقانه مبتنی بر پرداخت الکترونیک برای آن‌ها است.

در این به‌روزرسانی، «پی‌فا» با طراحی نوین خود که مطابق با آخرین روش‌ها و اصول تجربه‌ و رابط کاربری است بر جذابیت محصولات و خدماتش افزوده است. این طراحی رابط کاربری، به شکلی ایجاد شده است که هر فردی با هر میزان اطلاعاتی قادر به استفاده از آن باشد. پنل جدید  پذیرندگان پی‌فا، به کاربر این امکان را می‌دهد تا در هر ساعت از شبانه‌روز، کسب‌وکار خود را بررسی نماید و یک گزارش کامل از تراکنش‌های خود را مشاهده کنند.

پی فا مفتخر است اعلام کند در این به‌روزرسانی، نیازهای مخاطبین خود را برطرف نموده و بر اصل هدف خود که توجه به نیاز پذیرندگان است، پایدار بوده است. کاربران با استفاده از پنل پذیرندگان پی‌فا دیگر نیازی به داشتن حسابدار برای کسب‌وکار خود ندارند و به راحتی می‌توانند در تمامی ساعات گزارشات لحظه‌ای مالی و فروش مربوطه را مشاهده نمایند.

نسخه (PWA) پی‌فا که در این به‌روزرسانی از آن رونمایی شده است، کاملا واکنش‌گرا(Responsive) است. این ویژگی باعث می‌شود کاربران بتوانند با دستگاهاه های مختلف (کامپیوتر،تبلت و موبایل) کسب­و­کار خود را به خوبی در هر لحظه از شبانه روز مدیریت کنند.

جالب است بدانید در نسخه جدید پی‌فا، مجموعه خدمات احراز هویت تمامی کاربران بر طبق آخرین اصول و قوانین (KYC) انجام می‌شود.

در پنل جدید «پی‌فا» فرایندهای فروش تا حد زیادی ساده‌تر و کارآمدتر شده‌اند. اما پیشرفت‌های این مجموعه به این نقطه ختم نمی‌شود. نمونه‌ای از خدمات پنل پذیرندگان «پی‌فا» که با  ترکیب جدیدترین‌ تکنیک‌های برنامه‌نویسی و بالاترین کیفیت تجربه کاربری است، به شرح زیر است:

  • دریافت و به‌روزرسانی لحظه‌ای اطلاعات کلی تراکنش‌های درگاه
  • امکان استعلام وضعیت لحظه‌ای تراکنش‌ها
  • امکان مدیریت بی‌شمار درگاه با یک حساب کاربری
  • نمایش لحظه‌ای موجودی درگاه
  • استعلام و دریافت گزارش تراکنش‌های روز/ هفته جاری
  • قابلیت فعال یا غیرفعال‌سازی، کارمزد مشتری، تسویه و تایید خودکار
  • امکان تسویه‌حساب روزانه
  • دریافت لحظه‌ای گزارش تراکنش‌ها که شامل (مجموع تراکنش‌ها، تعداد تراکنش‌ها و مجموع تسویه) است.
  • فرم پرداخت اختصاصی

«پی‌فا» در تمامی سال‌های فعالیت خود، امن‌ترین درگاه پرداخت الکترونیک بوده است و همواره این امنیت را حفظ کرده و تلاش کرده است تا شرایطی ایجاد کند تا کاربران «پی‌فا» در امنیت و آرامش کامل تراکنش‌های مالی خود را انجام دهند.

در این نسخه، هیچ‌گونه محدودیتی برای ثبت درگاه وجود ندارد که این امر موجب سهولت مدیریت کسب‌وکارهای شما می‌شود. البته، بی‌شمار ویژگی اختصاصی دیگر در پنل جدید پی‌فا وجود دارد که می‌توانید از طریق مراجعه به وب‌سایت پی‌فا، یا تماس تلفنی با کارشناسان مجموعه از آن‌ها مطلع شوید.

info@payfa.com

021-91003008

پی‌فا در ۷ روز هفته و در ۲۴ ساعت شبانه‌روز آماده پاسخگویی به شماست.