۰ نفر

حمایت دیجی فای از کسب و کارهای آسیب دیده؛ راه اندازی فروشگاه رایگان آنلاین

۱۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۳۵
کد خبر: 678936
حمایت دیجی فای از کسب و کارهای آسیب دیده؛  راه اندازی فروشگاه رایگان آنلاین

کسب‌وکارهای خرد و مستقل بیشترین آسیب را از اختلالات اینترنتی پیش آمده در این روزها دیده‌اند. با قطع دسترسی به شبکه‌های اجتماعی از پایان شهریور ماه، معیشت بیش از ۹ میلیون نفر که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم از روش های آنلاین کسب درآمد می‌کنند، مخدوش شده است. در این میان، یکی از گزینه‌های محبوب برای خرید که شاید پیش‌تر کمتر مورد توجه بود، یعنی ساخت وب‌سایت اختصاصی، می‌تواند یکی از راهکارهای ادامه‌ی فروش و حفظ حیات چنین کسب‌وکارهایی باشد.

دیجی‌فای که پلتفرمی برای ساختن سایت خرید آنلاین است، در حمایت از کسب‌وکارهای خرد و خانگی اعلام می‌کند راه‌اندازی سایت برای کسب‌وکارهای آسیب‌دیده را به صورت رایگان انجام خواهد داد.

بر این اساس اگر شما هم صاحب کسب و کار کوچکی هستید که در شرایط پیش آمده دچار اختلال و مشکل شده است، با پرکردن این فرم، وضعیت خود را برای کارشناسان دیجی‌فای ثبت کرده و میزان آسیب خود را در آن شرح دهید. کارشناسان این پلتفرم از میان درخواست‌کنندگان واجدان شرایط را انتخاب می‌کنند و  خدمات رایگان تاسیس فروشگاه آنلاین را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

دیجی‌فای به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های دیجی‌کالا، پلتفرمی است که امکان ساخت ‌وب‌سایت فروشگاهی را برای کسب‌وکاهای خرد و خانگی ایجاد می‌کند. ساختن سایت فروشگاهی با دیجی‌فای ساده است و در زمان کوتاهی می‌توان محصولات را در بستر آن تعریف و روش‌های پرداخت و ارسال را نیز به کمک این پلتفرم تعیین کرد.

صاحبان کسب‌وکار بدون نیاز به دانش فنی و نگرانی‌های موجود برای ساختن وب‌سایت، می‌توانند با دیجی‌فای یک کانال فروش جدید و رسمی با هزینه‌های ساخت و نگه‌داری اقتصادی برای محصولات و خدمات خود راه‌اندازی کنند.