۰ نفر

به روز رسانی جدید تلگرام با تمرکز بر کاربران پریمیوم منتشر شد

۲۲ مرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۱۸
کد خبر: 660282
به روز رسانی جدید تلگرام با تمرکز بر کاربران پریمیوم منتشر شد

تلگرام در جدیدترین به روز رسانی خود ویژگی‌های متعددی را ارائه داده است که بیش‌تر این ویژگی‌ها مرتبط به ایموجی‌های متحرک است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، تابستان امسال، تعداد کاربران تلگرام از ۷۰۰ میلیون کاربر فعال عبور کرد و شرکت تلگرام قابلیت پریمیوم را معرفی کرد که این قابلیت به کاربران پرداخت کننده حق اشتراک اجازه می‌دهد از تلگرام پیشرفته تری استفاده کنند و به ویژگی‌های اضافی انحصاری دسترسی داشته باشند.

به گزارش telegram، به روز رسانی امروز پلتفرم تلگرام قابلیت‌های زیادی مانند ایموجی‌های متحرک در پیام‌ها و کپشن ها، بسته‌های ایموجی سفارشی، امکان هدیه دادن در تلگرام پریمیوم، تنظیمات حریم خصوصی جدید برای پیام‌های صوتی و موارد دیگر را معرفی می‌کند.

ایموجی متحرک سفارشی

امروز تلگرام یک پلتفرم ایموجی راه‌اندازی کرد که در آن هر کسی می‌تواند بسته‌های سفارشی با سبک‌های هنری و شخصیت‌های منحصربه‌فرد را برای کاربران پریمیوم تلگرام آپلود کند. ایموجی متحرک جدید را می‌توان در متن پیام‌ها و در بخش کپشن رسانه‌ها قرار داد. این امکان به شما اجازه می‌دهد احساسات بیشتری را وارد چت کنید.

کاربران پریمیوم به بیش از ۵۰۰ شکلک دسترسی دارند و تعداد بی‌شماری دیگر در راه است. وقتی شروع به تایپ پیام می‌کنید، دکمه استیکر به یک دکمه ایموجی تبدیل می‌شود که پنجره شکلک‌های بازطراحی‌شده را باز می‌کند بنابراین می‌توانید به سرعت بسته‌های ایموجی خود را مرور کنید یا موارد جدید را اضافه کنید. همه کاربران تلگرام چه کاربران پریمیوم و چه غیر از آن می‌توانند هر شکلک متحرکی را ببینند. شما می‌توانید از طریق یک میانبر مانند تایپ:smile یا:lol نتایج را به صورت ایموجی مشاهده کنید.

ایموجی سفارشی تعاملی

این قابلیت در نسخه‌های قبلی تلگرام نیز مشاهده می‌شد، اما در این نسخه ایموجی‌های بیش تری متحرک شده اند و تصویر سازی‌های متنوعی را نشان می‌هند.

پنجره‌های جدید استیکر و گیف در iOS

در iOS ظاهر جدیدی را در با تب‌های جداگانه برای استیکرها، گیف‌ها و شکلک‌ها مشاهده خواهیم کرد. بخش گیف اکنون دارای هزاران فایل گیف با کیفیت بالا از فیلم‌ها و نمایش‌های مورد علاقه شما است.

تنظیمات حریم خصوصی ممتاز برای پیام‌های صوتی

کاربران پریمیوم تنظیمات جدیدی دارند که به آن‌ها امکان می‌دهد کنترل کنند چه کسی می‌تواند پیام‌های صوتی و تصویری برای آن‌ها ارسال کند در این بخش گزینه‌های مثل همه، مخاطبین من یا هیچ‌کس مشاهده می‌شوند. مانند سایر تنظیمات حریم خصوصی تلگرام، این قابلیت نیز از شامل استثنا‌هایی می‌شود، بنابراین می‌توانید افراد یا گروه‌های خاصی از کاربران را انتخاب کنید که هرگز برای شما پیام صوتی ارسال نکنند یا همیشه برای شما پیام صوتی ارسال کنند.

تنظیمات حریم خصوصی ممتاز برای پیام‌های صوتی

هدیه دادن در حالت پریمیوم

اگر قبلاً وارد تلگرام پریمیوم شده اید، اکنون می‌توانید با ارسال یک اشتراک پیش‌پرداخت ۳، ۶ یا ۱۲ ماهه همراه با تخفیف، تجربه را با دوستان، خانواده و همکاران خود به اشتراک بگذارید. نمایه کاربر را باز کنید و روی Menu iOS یا Menu Android ضربه بزنید و Gift Premium را انتخاب کنید. می‌توانید از ربات‌هایی مانند @PremiumBot برای اشتراک در تلگرام پریمیوم یا هدیه دادن آن استفاده کنید.

ایموجی‌های تعاملی بیشتر

ساخت ایموجی‌های تعاملی جدید با جلوه‌های تمام صفحه یک ویژگی خوب است. با ضربه زدن روی هر یک از ایموجی برخی جلوه‌های متحرک جالبی را مشاهده خواهید کرد. این ایموجی‌ها همچنین به‌عنوان واکنش در دسترس هستند، اما در حال حاضر منحصر به مشترکین پریمیوم هستند.