۰ نفر

گوشی‌های ارزان قیمت دانشجویی؛

کدام گوشی ها با بودجه دانشجویی قابل خرید است؟

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۰۹
کد خبر: 635762
کدام گوشی ها با بودجه دانشجویی قابل خرید است؟

آیا بودجه کمی دارید و می‌خواهید یک گوشی هوشمند باکیفیت داشته باشید؟ می‌توانید با مبلغ نسبتا پایینی یک گوشی هوشمند خریداری کنید. با توجه به اینکه قیمت گوشی در ایران بسیار بالاست اما می‌توان محدوده قیمت بهترین گوشی‌های ارزان قیمت بازار را تا ۳ میلیون تومان هم بالا برد.

اقتصاد آنلاین - مهدی ثابتی؛ این روزها با افزایش قیمت ارز در ایران، گوشی‌ ارزان قیمت طرفداران بیشتری پیدا کرده است. از طرفی بسیاری از خدمات عادی و روزانه با اپلیکیشن‌های اندرویدی و به صورت آنلاین ارائه می‌شود. به همین جهت می‌خواهیم نگاهی به گوشی‌های ارزان قیمت و اقتصادی داشته باشیم.

نوکیا C۱

نوکیا مدل C۱ ۲nd Edition ۲۰۲۱ گوشی هوشمند میان رده، دارای حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت و رم ۱ گیگابایت است. زیر قاب پشتی این محصول یک باتری ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعتی از نوع لیتیوم یون قرار دارد که انرژی مورد نیاز گوشی برای انجام کارهای روزانه را فراهم می‌کنند. نوکیا C۱ از سیستم عامل Android ۱۱ پشتیبانی می‌کند، و از کیفیت دوربین ۵ مگاپیکسلی برخوردار است. قیمت این گوشی موبایل در فروشگاه‌های اینترنتی ۱,۵۲۰,۰۰۰هزار تومان است

سامسونگ Galaxy A۰۱core

گوشی موبایل Galaxy A۰۱core محصول اقتصادی تمام عیار سامسونگ است که از سیستم عامل Android ۱۰ پشتیبانی می‌کند و با وجود رم ۱ گیگابایتی سرعت عمللکرد مطلوبی دارد. این گوشی در ظرفیت ۱۶ گیگابایتی عرضه شده است و یک سنسنور دوربین ۸ مگاپیکسلی در قاب پشتی آن و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در قاب جلویی این گوشی قرار دارد. Galaxy A۰۱core دارای باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر است.

قیمت این گوشی موبایل در فروشگاه‌های اینترنتی ۲,۰۱۹,۰۰۰هزار تومان است.

نوکیا C۱۰

گوشی موبایل نوکیا مدل C۱۰ دارای حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت و رم ۱ گیگابایت است و از سری گوشی‌های با کیفیت این برند است. این گوشی میان رده از باطری لیتیوم یونی با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپرساعت پشتیبانی می‌کند. گوشی نوکیا C۱۰ دارای دوربین تکی در پشت گوشی با کیفیت ۵ مگاپیکسل بوده و دوربین عکاسی سلفی این گوشی دارای لنز ۵ مگاپیکسلی است. این گوشی از سیستم عامل Android ۱۱ پشتیبانی می‌کند. قیمت این گوشی در حال حاضر ۱,۶۹۰,۰۰۰هزار تومان است.

هوآوی مدل Y۵p

گوشی هوآوی Y۵p یکی از گوشی‌های هوشمند این برند چینی است که قیمت مقرون به صرفه‌ای هم دارد. مقدار رم این گوشی چینی ۲ گیگابایت است و در قسمت پشتی گوشی تنها یک سنسور دوربین با رزولوشن ۸ مگاپیکسل قرار دارد و در دوربین سلفی نیز از یک سنسور با رزولوشن ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است.

در بخش باتری این گوشی میان رده به باتری با ظرفیت ۳۰۲۰ میلی آمپر مجهز شده است. نسخه سیستم عامل این گوشی Android ۱۰ است. هوآوی Y۵p در فروشگاه‌های اینترنتی ۲,۱۱۵,۰۰۰هزار تومان قیمت گذاری شده است.

جی پلاس مدل p۱۰ ۲۰۲۲

این نسخه از گوشی موبایل جی پلاس P۱۰ از رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت برخوردار است. این محصول با نسخه ۱۱ از سیستم عامل اندروید روانه بازار شده است. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی دارد و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در قاب جلویی این گوشی به کار رفته است. باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر و حسگر اثرانگشت در پشت گوشی هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی جی پلاس است. قیمت این گوشی موبایل در فروشگاه‌های اینترنتی ۲,۴۰۰,۰۰۰ هزار تومان است.