۰ نفر

انتقال اطلاعات از واتساپ به تلگرام؛

چگونه چت شخصی را از واتساپ به تلگرام منتقل کنیم؟

۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۳۳
کد خبر: 630837
چگونه چت شخصی را از واتساپ به تلگرام منتقل کنیم؟

اگر قصد دارید از این پس فقط از تلگرام به عنوان ابزار پیام رسانی استفاده کنید اما نگران از دست دادن چت های قبلی خود هستید، می توانید از قابلیت انتقال چت واتساپ به تلگرام استفاده کرده و همه چت های خود را منتقل کنید.

اقتصاد آنلاین - پرهام کریمی؛ تلگرام اعلام کرده است که این امکان وجود دارد که نه تنها تاریخچه مکالمات شما، بلکه هر دیتای دیگری از جمله فیلم‌ها و فایل‌ها را از واتساپ (و سایر برنامه‌ها) به راحتی به تلگرام منتقل کنید. حالا این سوال پیش می‌آید که چرا باید اطلاعات و مکالمات خود را به تلگرام منتقل کنیم؟

در ماه‌های اخیر از زمانی که اعلام شد واتساپ قصد دارد اطلاعات خود را با فیس بوک به اشتراک بگذارد، تعداد کاربران تلگرام و سیگنال افزایش یافته است و تلگرام مدتی است که به لطف رمزگذاری سرتاسری اطلاعات کاربرانش، سازگاری با چند دستگاه و موارد دیگری که واتسپ هرگز آنها را نداشته، یک برنامه پیام رسان محبوب و ایمن بوده است.

اگر مایلید اطلاعات خصوصی خود را حفظ کنید، تلگرام یک انتخاب عالی است زیرا این شرکت یک "سیاست حفظ حریم خصوصی انقلابی" دارد. این سیاست به کاربران وعده می‌دهد که از آنها در برابر جاسوسی محافظت می‌کند و نمایش تبلیغات هم ندارد. حالا با همه این تفاسیر چگونه چت‌های خود را از واتساپ به تلگرام منتقل کنیم؟

بنابراین اگر به فکر انتقال چت‌های خود به تلگرام هستید یا قبلاً این کار را کرده‌اید، می‌توانید تاریخچه چت خود را به تلگرام منتقل کنید و این کار را برای هر دو نسخه اندروید و iOS واتساپ قابل انجام است.

انتقال چت واتساپ در iOS

برای انتقال  تاریخچه چت از واتساپ در iOS، روی چت خاصی که قصد انتقال آن را دارید کلیک کنید. سپس روی «اطلاعات تماس» یا «اطلاعات گروه» کلیک کنید و روی « Export Chat» ضربه بزنید و از منوی اشتراک گذاری تلگرام را انتخاب کنید.

از طرف دیگر، می‌توانید روی یک چت در واتس‌اپ انگشت خود را به چپ بکشید، سپس «...» و «Export Chat» را انتخاب کنید تا همین کار را انجام دهید.

سپس می‌توانید فردی را از داخل تلگرام انتخاب کنید تا تاریخچه چت را به آن انتقال دهید.

انتقال چت واتساپ در اندروید

برای انتقال تاریخچه چت در دستگاه‌های اندرویدی، چت واتس اپ مورد نظر را باز کنید و روی منوی سه نقطه کلیک کنید، سپس روی گزینه بیشتر و «انتقال چت» کلیک کنید. سپس از منوی اشتراک گذاری روی تلگرام کلیک کنید. پس از باز شدن آن، می‌توانید انتخاب کنید که چت انتخاب شده را به چه کسی انتقال دهید.

پیام‌های منتقل شده بر اساس زمان مرتبط می‌شوند و نظم چت شما را بهم نمی‌ریزد.