۰ نفر

به روز رسانی جدید واتس اپ؛

اضافه شدن قابلیت نظرسنجی به چت های گروهی واتس اپ

۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۱۰
کد خبر: 627182
اضافه شدن قابلیت نظرسنجی به چت های گروهی واتس اپ

واتس اپ در حال حاضر روی ایجاد ویژگی جدیدی کار می‌کند که به زودی به کاربران امکان می‌دهد در نظرسنجی‌های گروهی در این برنامه شرکت کنند.

 به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، در چند هفته آینده، برخی از کاربران واتس اپ که متعلق به متا است، ممکن است متوجه ویژگی نظرسنجی شوند که در حال حاضر بر روی آخرین نسخه بتا این اپلیکیشن در حال آزمایش است.

این روزنامه گفت که نمی‌توان گفت چه زمانی یا حتی این ویژگی برای عموم مردم عرضه خواهد شد یا خیر.

این روزنامه اعلام کرد؛ واتس‌اپ اغلب ویژگی‌های جدید را آزمایش می‌کند و بسیاری از آنها ماه‌ها طول می‌کشد تا عرضه شوند، و همچنین ممکن است این اپلیکیشن پیام‌رسان تصمیم بگیرد که ایده‌ای کاملا مناسب نیست و قبل از انتشار عمومی آن را لغو کند. نظرسنجی گزینه‌ای است که در اکثر برنامه‌های کاربردی مانند "توئیتر"، "تلگرام" و "فیس بوک" در دسترس است و این به شدت از ایده "واتس اپ" که توسط حدود دو میلیارد نفر در سراسر دنیا استفاده می‌شود پشتیبانی می‌کند.

بر اساس این گزارش‌ها، ویژگی نظرسنجی در حال حاضر در چت های گروهی در نسخه بتا (22.8.0.72) "واتس اپ" در حال آزمایش است.

با به‌روزرسانی جدید، کاربران باید بتوانند سؤالی با گزینه‌های سفارشی برای پاسخ‌هایی ایجاد کنند که افراد در چت گروهی بتوانند به آن رأی دهند. بر اساس گزارش‌ها، این سوال دارای 12 گزینه مختلف برای پاسخ است.

انتظار می رود این ویژگی جدید مورد استقبال گروه‌های خانوادگی و کاری قرار گیرد. این نظرسنجی اساساً فقط به اعضای گروه اجازه می‌دهد تا نظرسنجی‌ها و نتایج را ببینند.