۰ نفر

اضافه شدن قابلیت جدید به اینستاگرام؛

پاسخ به استوری ها با پیام صوتی به اینستاگرام اضافه می شود

۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۳۳
کد خبر: 623760
پاسخ به استوری ها با پیام صوتی به اینستاگرام اضافه می شود

یافته جدید توسعه دهنده معروف حاکی از آن است که اینستاگرام سرگرم کار روی قابلیت پاسخ به استوری ها با پیام های صوتی است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا؛ اینستاگرام با فراهم کردن امکان اشتراک گذاری عکس ها و ویدیوها برای کاربران، به یک غول شبکه اجتماعی تبدیل شده است. اما به نظر می رسد این پلتفرم  بصری گرا نتوانسته است به جذابیت ابزارهای صوتی مانند توییتر اسپیس، فیس بوک لایو آدیو رومز یا کلاب هاوس بی اعتنا بماند. کاربران می توانند در بخش پیام‌های شخصی اینستاگرام (DM) پیام‌های صوتی ارسال کنند اما کشف جدید الساندرو پالوزی نشان می‌دهد امکانات صوتی بیشتری در اینستاگرام در راه است.

پالوزی که در زمینه مهندسی معکوس اپلیکیشن‌ها و کشف قابلیت‌های جدید آنها شهرت دارد، اسکرین‌شاتی از اینستاگرام استوریز را به اشتراک گذاشت که آیکن میکروفون برای پاسخ به استوری را نشان داد و اعلام کرد اینستاگرام سرگرم کار روی قابلیت پاسخ به استوری‌ها با پیامهای صوتی است.

البته طراحان اغلب برای قابلیت‌های جدیدی آماده می‌شوند که ممکن است نهایتا عرضه نشوند. همچنین ممکن است مقایسه این قابلیت با قابلیتهای صوتی اجتماعی مانند اسپیس یا کلاب هاوس درست نباشد اما می‌توان با قابلیت اسنپ چت مقایسه کرد که به کاربران اجازه می‌دهد با پیام صوتی به استوری‌ها در این پلتفرم پاسخ دهند.

بر اساس گزارش وب سایت اندروید پلیس، حتی اگر چنین قابلیتی عرضه شود و مشابه قابلیت اسنپ چت باشد، همچنان قابلیت جذابی محسوب می‌شود و بعد شخصی‌تری به اینستاگرام استوریز اضافه می کند. فراتر از کشف پالوزی، اطلاعات بیشتری در دست نیست و تنها می توان منتظر آپدیتهای جدید اینستاگرام ماند.