۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

آقای رییسی پهنای باند اذیتتان نکند! /حداقل به فکر دو میلیون فالوورتان باشید

۵ اسفند ۱۴۰۰، ۲۲:۳۴
کد خبر: 614980
آقای رییسی پهنای باند اذیتتان نکند! /حداقل به فکر دو میلیون فالوورتان باشید

در بحبوحه انتخابات ۱۴۰۰، سرعت اینترنت و پهنای باند به یکی از کلید واژه‌های رقابت میان دو جناح سیاسی کشور تبدیل شده بود و طیف سیاسی مقابل ابراهیم رییسی، او و همفکرانش را متهم می کردند که با پیروز شدن آن ها در انتخابات باید منتظر فیلترینگ گسترده باشیم.

اقتصادآنلاین - پویا دادجو؛ در بحبوحه انتخابات ۱۴۰۰، سرعت اینترنت و پهنای باند به یکی از کلید واژه‌های رقابت میان دو جناح سیاسی کشور تبدیل شده بود و طیف سیاسی مقابل ابراهیم رییسی، او و همفکرانش را متهم می کردند که با پیروز شدن آن ها در انتخابات باید منتظر فیلترینگ گسترده باشیم.

 حالا حدود هشت ماه از روی کار آمدن دولت سیزدهم می گذرد و آنچه که این روزها شاهد آن هستیم با صحبت هایی که در مناظره ها مطرح می‌شد، فاصله زیادی دارد و کار به جایی رسید که بسیاری از کارشناسان شرایط این روزها را کودتای نامحسوس علیه اینترنت کشور عنوان کرده‌اند.

کاربران فضای مجازی که حالا وسعتی به اندازه جمعیت کشور دارند در تکاپو برای چرایی کاهش سرعت اینترنت بودند که ناگهان انتشار فیلمی از تصویب کلیات طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه یا همان طرح صیانت در کمیسیون مشترک همه را بهت زده کرد.

تدوین: شیما احمدی