۰ نفر

بررسی طرح صیانت به بعد از بودجه موکول شد

۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۰۹
کد خبر: 614881
بررسی طرح صیانت به بعد از بودجه موکول شد

سخنگوی هیات رییسه مجلس با بیان اینکه هیات رییسه ایرادات معاونت قوانین به طرح صیانت را وارد دانست گفت که با توجه به این موضوع تصمیم گیری در مورد نحوه ارایه بررسی طرح صیانت به بعد از رسیدگی به بودجه موکول می شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سیدنظام موسوی با اشاره به جلسه امروز هیات رییسه مجلس برای بررسی ایرادات معاونت قوانین بر نحوه بررسی کلیات طرح صیانت گفت: امروز ظهر جلسه مفصلی در هیات رییسه برای بررسی ایرادات معاون قوانین مجلس بر نحوه تصویب کلیات طرح نظام تنظیم خدمات فضای مجازی در کمیسیون مشترک تشکیل شد. در این جلسه آقای تقی پور رییس کمیسیون مشترک و معاون قوانین هم حضور داشتند.

وی توضیح داد: بعد از استماع توضیحات آقای تقی پور و معاونت قوانین و ایرادات مطرح شده، هیات رییسه نظر معاونت قوانین را وارد دانست. لذا تصمیم گیری نهایی در مورد این طرح به بعد از تصویب لایحه بودجه موکول شد.

موسوی توضیح داد: با توجه به تصمیم هیات رییسه مصوبه کمیسیون مشترک درباره کلیات طرح صیانت متوقف می شود اما اینکه نحوه ادامه بررسی این طرح  به چه شکلی خواهد بود به بعد از بررسی بودجه موکول خواهد شد چرا که از روز شنبه هفته آینده مجلس در سه شیف بررسی جزییات بودجه 1401 را در دستور کار دارد.