۰ نفر

هوآوی در فهرست ۱۰۰شرکت تأثیرگذار جهان به انتخاب مجله معتبر TIME

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۳۱
کد خبر: 524628
هوآوی در فهرست ۱۰۰شرکت تأثیرگذار جهان به انتخاب مجله معتبر TIME

مجله معتبر TIME برای اولین بار لیست 100 شرکت تأثیرگذار جهان را منتشر کرد. در این فهرست که این روزها سر و صدای بسیاری در رسانه‌ها به راه انداخته است، نام کمپانی هواوی نیز به چشم می‌خورد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در لیست TIME100 که حاصل بررسی بیش از 500 کمپانی در سراسر جهان است، نام شرکت هواوی نیز به دلیل ارائه خدمات تأثیرگذار در جهت بهبود فناوری و زندگی، دیده می‌شود. از جمله فاکتورهای برجسته در انتخاب‌ شرکت‌های این لیست می‌توان به نوآوری، تأثیرگذاری، موفقیت و پیشرو بودن اشاره کرد.

به عقیده‌ی مجله تایم، این لیست می‌تواند نوعی تمجید از کسب‌و‌کارهایی باشد که با نقش مثبت خود، به دنبال پیشبرد فناوری و ساخت دنیایی بهتر هستند. کمپانی هوآوی نیز علی‌رغم چالش‌هایی نظیر شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های دولت آمریکا، ضمن افزایش حاشیه سود سالانه خود تا 3.2 درصد، در لیست TIME100 قرار گرفته است.

11

هواوی از آغاز تأسیس خود در سال 1988، هر سال حداقل 10 درصد از بودجه خود را صرف تحقیق و توسعه کرده که این عدد در سال 2020، مبلغی بیش از 22 میلیارد دلار تخمین زده می‌شود. افزون بر تمام این موارد، نیمی از کارمندان هواوی در بخش‌های طراحی و تحقیق و توسعه مشغول به کار هستند.

آقای جوی تان، معاون روابط عمومی هواوی، راز موفقیت این شرکت را نیروی کار ورزیده و متعهد می‌داند. وی به این نکته نیز اشاره کرده است که هواوی با دارا بودن بیش از 190 هزار کارمند در 170 کشور جهان، به تلاش برای پیشرفت و گسترش فناوری ادامه خواهد داد.

شرکت هواوی در سال‌های اخیر با توسعه فعالیت‌های خود در حوزه‌های پردازش ابری، فناوری 5G و اینترنت اشیا، به یکی از نوآورترین کمپانی‌ها در پیشبرد موج جدید انقلاب صنعتی تبدیل شده و با داشتن بیش از 100 هزار ثبت اختراع (پتنت) در زمینه‌های مختلف تکنولوژی، به عنوان یکی از کمپانی‌های پیشرو در دنیای دیجیتال شناخته می‌شود.

هواوی به عنوان یکی از صد شرکت برتر مجله‌ی تایم، اعلام کرده که با هدف گسترش تکنولوژی و بهبود زندگی بشر، آماده است با شرکت‌های بزرگ و کوچک فعال در حوزه فناوری همکاری کند. در حال حاضر شرکت‌ها و سازمان‌های متعددی در حوزه‌های خودروسازی، آموزش، سلامت و خدمات مالی، هواوی را به عنوان شریک تجاری خود برای ارتقای ظرفیت‌‌های دیجیتال برگزیده‌اند.