۰ نفر

رونمایی از ماشین حساب عیدی، سنوات و بازخرید مرخصی در ایران سلری

۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۴۵
کد خبر: 510628
رونمایی از ماشین حساب عیدی، سنوات و بازخرید مرخصی در ایران سلری

عیدی، سنوات و حتی بازخرید مرخصی از جمله مواردی هستند که شاید بیشتر کارمندان و کارگران تا قبل از اعلام رقم درست آن، به دنبال آگاهی از مبلغ آن هستند. اما بسیاری از آنها از این موضوع آگاهی ندارند که روش محاسبه تمام این موارد دارای معادله‌ی مشخصی است که با ضرب و تقسیم چند مؤلفه به دست می‌آید. ایران سلری به عنوان اولین مرجع حقوق و دستمزد ایران، از ماشین حساب عیدی، سنوات و همچنین بازخرید مرخصی بر روی وب‌سایت خود رونمایی کرده است که کار شما را برای پی بردن به این مبالغ آسان کرده است.

 

ماشین حساب عیدی

تمام افرادی که قرارداد آنها زیر نظر وزارت کار است، مشمول دریافت عیدی می‌شوند و این مبلغ برای آنها با توجه به میزان روزهایی که در سال در شرکتی مشغول به کار بودند، متفاوت است. برای محاسبه میزان عیدی باید از زمان شروع کار تا آخرین روز کاری پایان سال را محاسبه کرد و به عدد رسید. برای اینکه در کمترین زمان ممکن به مبلغ عیدی خود برسید می‌توانید به وب‌سایت ایران سلری مراجعه کنید و ماشین حساب برای محاسبه آنلاین عیدی را برای این منظور استفاده کنید.

ماشین حساب سنوات

سنوات هزینه‌ای است که مازاد بر حقوق پایه برای کارمند و کارگر محاسبه می‌شود و این هزینه به عنوان جبران کم بودن میزان حقوق به شمار می‌آید و برای هزینه‌های روزانه زندگی مانند حق مسکن و حق اولاد کاربرد دارد. میزان آن معادل یک ماه آخرین مزد ثابت دریافتی کارگر به ازای هر سال می‌باشد و زمان دریافت آن یا پایان سال و یا در زمان بازنشستگی است. اگر می‌خواهید به مبلغ درستی از سنوات خود برسید، می‌توانید به وب‌سایت ایران سلری مراجعه کنید و با کمک ماشین حساب سنوات این کار را در کسری از ثانیه انجام دهید.

ماشین حساب بازخرید مرخصی

معادل ریالی میزان مرخصی‌های مازاد استفاده نشده در طول یک سال کاری را، بازخرید مرخصی می‌گویند. ﺑه طور ﻣﻌﻤﻮﻝ ﺩﺭ ﺍﺯﺍﯼ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﻣﺮﺧﺼﯽ ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﺣﻘﻮﻕ ﺑﻌﻨﻮﺍﻥ ﺑﺎﺯ ﺧﺮﯾﺪ ﻣﺮﺧﺼﯽ برای هر کارمند و کارگر محاسبه می‌شود. البته باید عنوان کرد که تنها 9 روز از مازاد مرخصی خود را می‌توانید به سال بعد منتقل کنید و مازاد آن غیر قابل انتقال است. اما اگر نمی‌دانید که چگونه بازخرید مرخصی خود را به ریال تبدیل کنید، می‌توانید به وب‌سایت ایران سلری مراجعه کنید و از ماشین حساب محاسبه مانده مرخصی آن برای این منظور استفاده کنید.

ایران سلری

ایران سلری به عنوان اولین مرجع حقوق و دستمزد در ایران کار خود را برای ایجاد شفافیت در مورد میزان حقوق در کسب و کارهای مختلف و همچنین مشاغل مختلف آغاز کرد. ایران سلری با انتشار گزارش‌های سالانه خود از حقوق و دستمزد، به کارجو کمک می‌کند تا برنامه ریزی شغلی دقیق‌تری داشته باشد، از وضعیت بازار در مذاکره حقوق و دستمزد بیشتر آگاهی داشته باشد و بتواند به راحتی حقوق خود با افراد شاغل در موقعیت شغلی مشابه را مقایسه کند.

منبع: ایران سلری