۰ نفر

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس‌جمهور؛

سلامت الکترونیکی و سامانه جامع رفاه ایرانیان اتفاقات بزرگی است

۱۵ دی ۱۳۹۹، ۲۰:۳۲
کد خبر: 495502
سلامت الکترونیکی و سامانه جامع رفاه ایرانیان اتفاقات بزرگی است

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس‌جمهوری با بیان این که امروز روز مهمی برای دولت الکترونیک در ایران است، گفت: تحقق طرح‌هایی همچون «سلامت الکترونیکی» و «سامانه جامع رفاه ایرانیان» به واقع اتفاقات بزرگی هستند که ممکن است در شلوغی اخبار آنچنان که سزاوار است، دیده نشوند.

به گزارش اقتصادآنلاین ، علیرضا معزی روز دوشنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ماه گذشته با تحقق «فاز اول سامانه جامع تجارت» گام بلندی برای استقرار دولت الکترونیک برداشته شد؛ پنجره‌ای‌ متمرکز برای ارائه‌ خدمت به بخش خصوصی در تجارت مدرن.

معزی افزود: سامانه‌ای که با یکپارچه‌سازی داده‌ها و ارائه‌ برخط آنها، شفافیت، نظارت و برنامه‌ریزی را به سطحی بی‌نظیر در ایران ‌رساند.

وی اظهار داشت: سامانه‌ای که با تسهیل کسب و کار و حذف امضاهای طلایی با رانت خواهد جنگید و با چیرگی بر معضل تعدد آمار، احتمال قاچاق، احتکار و فساد در مبادی مختلف را به حداقل خواهد رساند.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس‌جمهوری تاکید کرد: امروز هم روز مهمی برای دولت الکترونیک در ایران است. تحقق طرح‌هایی همچون «سلامت الکترونیکی» و «سامانه جامع رفاه ایرانیان» به واقع اتفاقات بزرگی هستند که ممکن است در شلوغی اخبار آنچنان که سزاوار است، دیده نشوند.

معزی تصریح کرد: در سامانه رفاه ایرانیان با اتصال تمامی پایگاه‌های داده دولتی و تکمیل شناسنامه اقتصادی افراد، حمایت هوشمند از دهک‌های آسیب‌پذیر ارتقا یافته و سبدهای حمایتی دقیق‌تر اختصاص می‌یابد.

وی در این توییت افزود: با این سامانه وضعیت تخصیص کمک به شهروندان را می‌توان دقیق و برخط جویا شد و نیازی به رفتارهای تبلیغاتی نیست.