۰ نفر

هر آنچه که باید از نمایشگاه CES ۲۰۲۱ بدانید

۱۵ دی ۱۳۹۹، ۸:۳۴
کد خبر: 495232
هر آنچه که باید از نمایشگاه CES ۲۰۲۱  بدانید

شیوع کرونا باعث شده تا CES 2021 نیز تحت تاثیر این ویروس کشنده قرار بگیرد، از همین رو باید بدانید که نمایشگاه CES 2021 بر خلاف سال های گذشته، فقط به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، کمتر از یک ماه دیگر به برگزاری نمایشگاه CES 2021 باقی مانده و علاقه مندان به حوزه فناوری در سراسر جهان منتظر برگزاری این رویداد بزرگ فناوری هستند.

شیوع کرونا باعث شده تا CES 2021 نیز تحت تاثیر این ویروس کشنده قرار بگیرد، از همین رو باید بدانید که نمایشگاه CES 2021 بر خلاف سال های گذشته، فقط به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

اگر علاقه مند به دنبال کردن اخبار نمایشگاه CES 2021 هستید، باید منتظر روز دوشنبه مورخ 22 دی ماه سال 1399 باشید تا با شروع نمایشگاه CES اخبار این نمایشگاه نیز از رسانه های داخلی و خارجی منتشر شود.

چرا اخبار نمایشگاه CES 2021 را دنبال کنیم؟

در شرایطی که پیش از شروع سال میلادی 2020 خبر شیوع ویروس کرونا باعث شد تا بسیاری از رویدادهای علمی و فناوری تحت تاثیر این ویروس، تعطیل و یا تعلیق شوند، علاقه مندان به حوزه فناوری سعی کردن خبرهای روز فناوری را از دست ندهند. از آنجایی که نمایشگاه CES 2021 یکی از مهمترین رویدادهای فناوری در سراسر جهان به شمار می رود، می توان انتظار داشت که  اخبار نمایشگاه CES 2021 می تواند از جذابیت های زیادی برخوردار باشد.

این نمایشگاه در سال های گذشته همواره مورد توجه شرکت های معتبر فناوری بوده و غول های تکنولوژی برای به رخ کشیدن توانایی های خود در حوزه تولید بر پایه فناوری های نوین، پا به این نمایشگاه گذاشته اند.

نمایشگاه CES 2021 احتمالا پر از خبرهای شگفت انگیز خواهد بود چراکه طی 100 ساله گذشته شاهد بوده ایم که هیچ وقت، هیچ مشکلی نتواست جلوی پیشرفت تکنولوژی را بگیرد.

اخبار لوازم خانگی در نمایشگاه CES 2021

یکی از بخش های مهم نمایشگاه CES که طرفداران خاص خودرا دارد و اتفاقا از بخش های پر سر و صدای خبری در حوزه فناوری نیز به شمار می رود، اخبار لوازم خانگی است. اگر می خواهید بدانید که غول های فناوری و تکنولوژی جهان در عرصه تولید محصولات لوازم خانگی، چه میزان از تکنولوژی های نوین و به روز دنیا بهره برده اند، اخبار لوازم خانگی CES 2021 را از دست ندهید.

5

بررسی نمایشگاه در سال های گذشته نشان می دهد که می توانیم انتظارات جذابی از این نمایشگاه داشته باشیم. حضور گجت های هوشمند خانگی که بخش عمده ای از آن در تولیدات لوازم خانگی استفاده شده، می تواند از جذابیت های ویژه و منحر به فرد اخبار لوازم خانگی CES 2021 باشد.

زمان برگزاری CES 2021

نمایشگاه CES همه ساله در ماه ژانویه میلادی برگزار می شود از همین رو زمان برگزاری CES 2021 نیز آنطور که اعلام شده از تاریخ 11 ژانویه 2021 میلادی به مدت 4 روز تا تاریخ 14 ژانویه 2021 خواهد بود.

بر اساس این گزارش زمان برگزاری نمایشگاه CES 2021 به تاریخ شمسی مصادف خواهد بود با دوشنبه 22 دی لغایت پنجشنبه 25 دی ماه سال 1399 که علاقه مندان به حوزه اخبار تکنولوژی، فناوری و لوازم خانگی می توانند اخبار این نمایشگاه را دنبال کنند.

بر اساس گزارشات منتشر شده، نخستین روز از نمایشگاه CES 2021 که با عنوان Press Day یا همان روز خبرنگاران شناخته می شود، بیش از 20 شرکت حاضر در این نمایشگاه قصد دارند بزرگترین کنفرانس مطبوعاتی سالانه را برگزار کنند و بازدید کنندگان می توانند در روزهای بعدی نمایشگاه به صورت کاملا آنلاین شاهد آخرین محصولات و دستاوردهای غول های تکنولوژی جهان در ces 2021 باشند.

کدام شرکت ها در CES 2021 حاضر خواهند بود؟

پاندمی کویید-19 باعث شده تا حضور شرکت های تکنولوژی محور در این نمایشگاه تحت تاثیر قرار بگیرد، با این حال تا این لحظه اسامی برندهای بزرگ دنیا را لیست حاضرین نمایشگاه CES 2021 می بینیم که نشان می دهد حتی ویروس کرونا هم نمی تواند از جذابیت های حضور در نمایشگاه ces بکاهد.

در شرایطی که بر اساس اعلام مدیران برگزاری این نمایشگاه، ces 2021 به صورت آنلاین برگزار می شود تا این لحظه حضور 21 شرکت بزرگ و معتبر جهانی در نمایشگاه ces 2021 قطعی خواهد بود.

در میان اسامی این شرکت ها نام های غول های تکنولوژی و فناوری مانند سامسونگ ، ال جی ، سونی ، بوش ، فیلیپس ، هایسنس ، تی سی ال ، اینتل و مرسدس بنز به چشم می خورد.

انتظار می رود غول های تکنولوژی در ces 2021 در حوزه فناوری های تولید لوازم خانگی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند. سال های گذشته همواره شاهد این مهم بودیم که این شرکت ها در تولید محصولاتی مانند تلویزیون همه را شگفت زده کردند، از همین رو انتظار می رود تولیدات لوازم خانگی در CES 2021 مورد توجه ویژه کارشناسان و مخاطبان صنعت لوازم خانگی در سراسر جهان قرار بگیرد.

تاریخچه نمایشگاه CES

باور کنید یا نه نمایشگاه CES پیش از آنکه به این حد از شهرت و محبوبیت برسد، تنها بخش کوچکی از یک فستیوال موسیقی در شهر نیویورک بود. CES در حقیقت مخفف عبارت Consumer Electronics Show به معنای نمایشگاه الکترونیک مصرفی است  که در حال حاضر به عنوان مرجع تکنولوژی های روز دنیا شناخته می شود برای اولین بار در سال 1967 در شهر نیویورک آمریکا برگزار شد.

همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، نمایشگاه ces در آن زمان تنها بخش کوچکی از یک فستیوال موسیقی بود اما بعدها به دلیل استقبال گسترده از آن؛ نمایشگاه ces راه خودرا از فستیوال موسیقی جدا کرد و به صورت کامل مستقل به فعالیت خود ادامه داد.

6

نمایشگاه CES در سال اول برگزار میزبان شرکت های بزرگی بود. جالب است بدانید که در اولین دوره برگزاری CES حدود  14 کمپانی معتبر و معروف از جمله ال جی، موتورولا و فیلیپس در این نمایشگاه حضور داشتند که در مساحتی بالغ بر 9000 مترمربع به معرفی و نمایش محصولات جدید خود پرداختند.

در حال حاضر این گردهمایی بزرگ هر ساله در شهر لاس وگاس برگزار می شود و میزبان اکثر شرکت های کوچک و بزرگ فناوری و البته شرکت های معتبر تولید کننده لوازم خانگی است. از قدمت برگزاری این نمایشگاه همین بس که بیش از 50 سال است که برندهای جهانی برای معرفی محصولات خود در این رویداد حاضر می شوند و جدیدترین دستاوردهای خود را در معرض نمایش مخاطبان می گذارند.