۰ نفر

سه دلیل برای استفاده از ساعت‌های هوشمند هوآوی

۱۰ دی ۱۳۹۹، ۱۸:۲۴
کد خبر: 494702
سه دلیل برای استفاده از ساعت‌های هوشمند هوآوی

با رشد تکنولوژی در زمینه تولید محصولات دیجیتال، با گذشت زمان و با سرعت بسیار زیادی، محصولات هوشمند دیجیتال راه خود را به زندگی ما باز می‌کنند. کنار رشد خارق‌العاده گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر، ساعت‌های هوشمند نیز معرفی شدند که به نحوی مکمل عملکرد گوشی هوشمند بوده یا با ارائه کارایی‌هایی خاص توجه کاربران را جلب کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین، هوآوی در حوزه ساعت‌های هوشمند یکی از رهبران بازار به شمار می‌آید و بنا بر گزارش‌های شرکت‌های سنجش بازار مانند «کانترپوینت» (Counterpoint) در سال جدید میلادی رشد ۵۷ درصدی را در مقایسه سال به سال به دست آورده است. هوآوی محصولات متفاوتی در این زمینه تولید می‌کند که سری Watch GT2 محصولات پرچم‌دار این حیطه هستند.

ساعت هوشمند هوآوی

ساعت‌های هوآوی Watch GT2e و Watch Fit اصطلاحا در رده محصولات میان‌رده و اقتصادی قرار می‌گیرند.

در این مقاله قصد داریم به سه دلیل اصلی برای انتخاب ساعت‌های هوشمند هوآوی بپردازیم که می‌تواند زندگی را برای ما تسهیل کند.

ایده‌آل برای زندگی سالم و ورزشکاری

ورزش بخش جدانشدنی از یک زندگی سالم است. توجه به برنامه ورزشی روزانه و کنار آن پایش میزان کالری مصرفی هنگام انجام ورزش می‌تواند به ما در داشتن یک زندگی سالم‌تر کمک کند. ساعت هوشمند یک ابزار ایده‌آل برای این کار است. ساعت‌ها و بندهای هوشمند هوآوی نیز به شکلی طراحی شده‌اند که یک زندگی سالم و پویا را به کاربران هدیه دهند.

لازمه داشتن سبک زندگی سالم استفاده از جدیدترین روش‌ها برای تمرین و نگهداری بدن است. کمک گرفتن از یک مربی مجرب بهترین انتخاب است، اما چند درصد از ما امکان و وقت کار کردن با یک مربی حرفه‌ای را داریم؟ اینجاست که ساعت‌های هوشمند هوآوی می‌توانند به عنوان یک مربی حرفه‌ای کنار شما باشند.

ساعت هوشمند هوآوی

وقتی ورزش کردن را شروع می‌کنید، ساعت هوشمند هوآوی Watch GT2 توانایی تشخیص خودکار آن را دارد. حتی نوع ورزشی که می‌کنید نیز به صورت خودکار توسط این ساعت شناخته شده و ساعت شروع به ضبط اطلاعات سلامت شما مانند کالری سوزانده شده، مدت ورزش، شدت ضربان قلب، میزان اکسیژن خون و غیره می‌کند.

محصولات هوشمند مچی هوآوی به صورت کلی دارای برنامه‌های‌های ورزشی مختلف مانند راه‌رفتن یا دویدن در محیط باز، راه‌رفتن و دویدن در محیط بسته، شنا، دوچرخه سواری، کوهنوردی و غیره هستند. یک قابلیت مهم این ابزارهای دیجیتال آن است که می‌توانند تمام مدت ضربان قلب شما را پایش کنند.

این یعنی می‌توانید بر روی عملکرد این عضو حیاتی نظارت کامل داشته و حتی آن را تقویت کنید. همچنین این دستگاه در زمانی که ضربان قلب کاربر بیش از حد مطلوب بالا می‌رود قابلیت هشدار دادن را نیز دارد.

بحث سلامت و زیبایی بدن امروزه کاملا به صورت علمی پیگیری می‌شود. اطلاعاتی که ساعت‌های هوشمند هوآوی در اختیار شما قرار می دهند، می‌تواند شما را از روند پیشرفت سلامت و کاهش وزن خود مطلع کند. به عنوان مثال، با نگاهی ساده به این اطلاعات می‌توانید متوجه شوید که آیا امروز به میزان کافی ورزش کرده‌اید یا شرایط قلب‌تان نرمال بوده یا میزان اکسیژن خون‌تان در حد استاندارد بوده یا خیر.

ساعت هوشمند هوآوی

محصولات هوشمند مچی هوآوی قابلیت رصد خواب را نیز دارند. تمامی بخش‌های مختلف خواب مثل خواب سبک، بخشی که چشم در آن شروع به حرکت سریع می‌کند (REM)، خواب سنگین و حتی بیدار شدن‌های در میان خواب توسط این دستگاه ها قابل شناسایی و گزارش‌گیری است. دستگاه و برنامه همکار آن هوآوی Health توصیه‌هایی برای داشتن خواب بهتر نیز خواهند داشت. توصیه‌هایی که در کاهش میزان استرس شما نیز موثر خواهد بود.

ارزش خرید بالا

وقتی که صحبت از یک ساعت هوشمند است، قابلیت‌هایی توسط آن به کاربر ارائه می‌شود که غیر قابل مقایسه با یک ساعت معمول است. این در حالی است که ساعت‌های هوشمند در مقایسه با هم‌رده‌های کلاسیک خود که کارایی به مراتب کمتر نیز دارند، قیمت بسیار مناسب‌تری دارند.

این در حالی است که برای خرید یک ساعت کلاسیک از برندی نه چندان سطح بالا که قابلیت‌ چندانی به غیر از نشان دادن ساعت نیز ندارد، باید مبلغ بسیار بالاتری پرداخت کنید.

ساعت هوشمند هوآوی

حتی این تفاوت قیمت عجیب در رده ساعت‌های پرچم‌دار نیز دیده می‌شود.

امکانات غیر قابل مقایسه

اصولا یک ساعت کلاسیک، وظیفه‌ای به غیر از نشان دادن ساعت ندارد و معمولا انتظار دیگری از چنین ابزاری نمی‌رود. اما یک ساعت هوشمند امکاناتی به مراتب بیشتر از این به کاربر ارائه می‌کند. یک ساعت هوشمند محصولی مجزا و مستقل نیست و همواره باید با گوشی هوشمند در ارتباط است، یعنی ساعت می‌تواند کنترل بسیاری از قسمت‌های گوشی را در دست گرفته و در عین حال گوشی نیز اطلاعات مفید بسیاری را از ساعت به دست بیاورد.

در خصوص قابلیت‌های ورزشی و سلامت این دستگاه‌ها که صحبت شد. کنار آن از ساعت‌های هوشمند هوآوی می‌توان به عنوان کنترل‌کننده موسیقی، برای خواندن پیغام‌ها، عکس‌گرفتن، پاسخ دادن به تماس‌ها، بیدار شدن و اخطارهای دیگر، دیدن وضعیت آب و هوا و غیره استفاده کرد که در عمل ساعت هوشمند هوآوی را تبدیل به یک دستیار شخصی برای شما خواهد کرد.

ساعت هوشمند هوآوی

علاوه بر آن، این ساعت‌ها از طراحی زیبایی نیز بهره می‌برند. بدنه فلزی زیبا و خوش ساخت با نمایشگری بزرگ و با کیفیت که توانایی ارائه چند میلیون رنگ مختلف را دارند. این ترکیب که به دلخواه شما نیز قابل تغییر است، بسیار دلپذیر است. ساعت هوشمند شما هر روز به شکلی که می‌خواهید در می‌آید. روزی پر انرژی و جذاب با رنگ‌هایی مانند نارنجی و بنفش، درست مانند حس و حال شما در آن روز و شاید کمی مغموم‌تر و کم‌رنگ‌تر در روزی دیگر.

باید قبول کنیم که ساعت‌های هوشمند مانند هر محصول دیجیتال و هوشمند دیگری، به سرعت در حال تبدیل شدن به یک ابزار کارآمد روزانه و بخشی از زندگی هستند. یک زندگی که حالا تصور آن بدون ابزارها و دستیارهای دیجیتال مدرن تقریبا غیر ممکن شده است.