۰ نفر

مقاله همراه اول با موضوع ۵G برترین مقاله اجلاس بین‌المللی مخابرات شد

۴ دی ۱۳۹۹، ۱۸:۱۹
کد خبر: 492571
مقاله همراه اول با موضوع ۵G برترین مقاله اجلاس بین‌المللی مخابرات شد

مقاله دانشجوی دکتری گروه مخابرات دانشگاه تربیت مدرس که بخشی از خروجی پروژه سفارشی همراه اول در حوزه 5G بود، در اجلاس اتحادیه بین‌المللی مخابرات وابسته به سازمان ملل، به عنوان برترین مقاله انتخاب شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، مقاله ارائه شده «نرگس قلی پور»، دانشجوی دکتری گروه مخابرات دانشگاه تربیت مدرس در اجلاس اتحادیه بین‌المللی مخابرات وابسته به سازمان ملل، به عنوان برترین مقاله شناخته و تقدیر شد.

عنوان مقاله مذکور «Digital Transformation via 5G: Deployment Plans» بود که از منظر محتوای برتر و کیفیت بالای ارائه، توانست جایزه بهترین مقاله اجلاس اتحادیه بین‌المللی مخابرات را از آن خود کند.

اهمیت ویژه اجلاس ITU Kaleidoscope Academic Conference مرهون ترسیم دورنما و چشم‌انداز فعالیت‌ها و زمینه‌های استانداردگذاری برای شبکه‌ها و سیستم‌های ارتباطی در سطح جهان است و فقط به تعداد محدودی از مقالات که کاملا در راستای اهداف این اتحادیه هستند، اجازه ارائه داده می‌شود.

مقاله مذکور بخشی از خروجی پروژه‌ای است که به سفارش شرکت ارتباطات سیار ایران ( همراه اول ) در حوزه نسل پنجم در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر این دانشگاه اجرا شده است. 

این مقاله که حاصل همکاری تیم مجری این پروژه است با راهنمایی دکتر احمدرضا شرافت و دکتر نادر مکاری، اعضای هیأت علمی گروه مخابرات آماده شده به وسیله خانم نرگس قلی‌پور، دانشجوی دکترای گروه مخابرات در اجلاس فوق ارائه شد.