۰ نفر

نونگارپردازش بهترین شرکت طراحی سایت در ایران

۳ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۱۸
کد خبر: 492263
نونگارپردازش بهترین شرکت طراحی سایت در ایران

با دیدن عنوان بالا تصوری که در ذهن کاربران شکل می گیرد این است که آبا این شرکت به صورت حقیقی یا واقعی بهترین شرکت طراحی سایت در ایران می باشد؟ و اگر چنین است بر اساس چه مواردی این ادعا را به اثبات رسانده اند؟

در همین راستا شرکت طراحی سایت نونگار پردازش با بیان کردن عناوینی در خصوص این سوالات، بدنبال  پاسخی صریح و قابل درک برای همه ی کاربران می باشد.

درواقع نونگار پردازش براساس این چند اصل خود را در زمینه ی طراحی سایت های مختلف از جمله طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت بیمه، طراحی سایت شرکتی و... در رتبه ی اول کشور می بیند.

نن

1 -  تاریخچه ی فعالیتی

این اولین و مهم ترین ویژگی می باشد که یک شرکت طراحی سایت خوب باید داشته باشد. در واقع نونگار پردازش طیق اعلام روزنامه رسمی خود با سابقه بیش از 19 سال فعالیت موفق در این حوزه پیشتاز می باشد و باید گفت که اولین شرکت طراحی سایت و قدیمی ترین می باشد.

2 نمونه کارهای موفق

این ویژگی نشان دهنده ی اعتبار، صلاحیت و مهارت یک شرکت طراحی سایت می باشد. و با رجوع به این ویژگی می توانید نتایج بدست آمده برای مشتریان  را مشاهده کنید. در حقیقت نونگار پردازش با انجام بیش از 3200 پروژه موفق در زمینه ی طراحی سایت به تنهایی در صدر رقابتی بین خود و رقبا ایستاده است. 

3 تعهد زمانی

در این بخش باید بیان نمود که هر پروژه ای یک بازه ی زمانی برای اتمام و تحوبل دارد یا به عبارتی باید پروژه ی مورد نظر مشتری درست و به موقع به مشتری تحویل داده شود و این که شرکت باید توان درک زمان مورد نیاز هم برای شرکت و هم مشتری را داشته باشد تا بتواند مراحل یا فرآیند کاری را برنامه ریزی کند تا کار بخوبی به اتمام رسد.

4 مقرون به صرفه بودن

یک شرکت خوب با در نظر گرفتن پروژه باید قیمت مناسب و واقعی آن پروژه را عنوان کند البته نکته ای که این بین وجود  دارد هم باید درنظر گرفت  و آن این است که نباید اهمیت قیمت و هزینه را آنقدر بالا برد که باعث از بین رفتن کیفیت و پشتیبانی پروژه شود. قیمت پایین طراحی سایت در واقع در اوایل فرآیند پروژه به قدری وسوسه انگیز می باشد اما هرچه که به جلوتر می رویم از خدماتی که باید برای یک سایت خوب نصیبمان شود بی بهره می مانیم.

5 ارتباط با مشتریان قبلی

شرکتی می تواند ادعای خوب بودن را از طرف خود مطرح کند که با مشتریان قبلی خود بخوبی ارتباط و تعامل داشته باشد و اگر مشکلاتی از طرف طراحان سایت بوجود آمده باشد را در سریعترین زمان  ممکن برای مشتری رفع کند.

6 -  شفافیت در فرآیند اجرایی

در واقع این ویژگی بیانگر این است که در طول فرآیند اجرای طراحی تا به اتمام رسیدن این فرآیند مشتری از همه ی مراحل آگاه باشد و حسن خاطر و اعتماد در مشتری شکل بگیرد و این کار باعث می شود که اگر در ابتدای کار تحلیل های اشتباهی صورت بپذیرد مشتری متوجه و اعلام نماید تا پروژه مسیر درست خود را طی کند.

7- دانش مدیریت فرآیند طراحی

در واقع با استفاده از این دانش به درک درستی از تحلیل های اعمالی برا ی طراحی سایت مشتری خواهیم رسید یا به عبارتی دیگر چیدمان عناصر، رنگ بندی ها و سبک طراحی سایت با توجه به تحلیل و تحقیق روی بازار کار مشتری و رقبایش بدست می آید.

8   مهارت های مکمل

نونگار پردازش با داشتن مهارت های  مکمل برای طراحی سایت همانند تیم تخصصی سئو و تولید محتوا بیانگر این می باشد که با پیچ و خم  این کار به صورت کامل آشنا می باشد و به شما در این راه کمک بسزایی خواهد رساند.

9 نیروه های کارآمد و متخصص

قبل از هرگونه اقدامی در رابطه با شرکت های طراحی سایت با آن ها ارتباط برقرار کنید  و از آن ها درخواست رزومه نیروهای فنی را داشته باشید چرا که داشتن نیروهای متخصص و رزومه دار در این زمینه کمک بسزایی در فرآیند پروژه شما خواهد کرد. نونگار پردازش با در اختیار داشتن برنامه نویسان و طراحان صفحات وب و گرافیست های  مجرب و با سابقه کاری بسیار مناسب آماده ارائه خدمات مناسب می باشند.

10 انعطاف پذیری

در طول فرآیند اجرایی پروژه گاها مشتریان متوجه ی تغییر خواسته ی خود می شوند و  همین امر باعث می شود هدف کلی پروژه تغییر کند نونگار با داشتن انعطاف پذیری مناسب تماما این نکات را پوشش خواهد داد.

ننن

در کلام آخر و با توجه به نکات مطرح شده شما بگویید که آیا نونگار پردازش بهترین می باشد یا خیر؟