۰ نفر

گوش دادن به موسیقی زیر دوش!

۱۲ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۲۶
کد خبر: 478499
گوش دادن به موسیقی زیر دوش!

هر روز اخبار متنوعی درخصوص اختراع‌ها و ابداع‌های استارتاپ‌های مختلف جهان به گوش می‌رسد که هرکدام در حوزه خود جالب توجه هستند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، حالا هم یک بلندگوی بلوتوثی به بازار آمده تا حتی زیر دوش هم از گوش دادن به رادیو و موسیقی و... غافل نباشید. اگرچه اکنون تعداد کمی بلندگوی بلوتوثی وجود دارد که می‌تواند در حمام استفاده شود، اما آنها نیز باید برای شارژ شدن خارج از حمام آورده شوند. با این حال، بلندگوی بلوتوثی Shower Power می‌تواند یک انتخاب متفاوت به‌حساب بیاید.

به این دلیل که به‌طور مداوم از آب دوش انرژی مورد نیاز خود را تامین می‌کند. به گزارش وب‌سایت نیو اطلس، این بلندگوی بلوتوثی ضد‌آب ساخته شده توسط استارتاپ Ampere است و به سادگی بالای سردوش و روی لوله بازوی آن نصب شده و مانند سایر بلندگوهای بلوتوثی، بدون نیاز به سیم با تلفن‌ هوشمند یا تبلت کاربر جفت می‌شود. هنگامی که دوش باز شد، آب جاری پروانه‌ای را در داخل بلندگو می‌چرخاند. این پروانه به یک ژنراتور کوچک متصل شده است که باتری یکپارچه 2600میلی‌آمپری لیتیوم - یونی را شارژ می‌کند.

در نتیجه، Shower Power به محض شروع به‌کار دوش، به‌طور کاملا خودکار روشن می‌شود. علاوه بر این، با شارژ کامل باتری که البته نیاز به 14تا 16ساعت دوش گرفتن دارد، می‌توان بلندگو را تا 14ساعت بدون نیاز به آب مورد استفاده قرار داد. کاربران می‌توانند با استفاده از دکمه‌های کنترل روی خود دستگاه یا سیستم کنترل از راه دور بی‌سیم، پخش موسیقی را کنترل کنند. البته دستگاه کنترل از راه دور این بلندگوی بلوتوثی با جریان آب دوش شارژ نمی‌شود و نیاز به باتری دارد و باید آن را جدا از مجموعه تهیه کرد.

به گفته طراحان، استفاده از Shower Power تأثیری در فشار دوش یا میزان مصرف آب ندارد و به‌عنوان یک پاداش اضافه شده به محیط‌زیست از 100درصد پلاستیک بازیافتی اقیانوس ساخته شده است. قیمت درنظر گرفته شده برای این بلندگوی استارتاپی، 95/99دلار است، اما در برخی سایت‌ها، با تخفیف 50درصدی آن را به فروش می‌رسانند. البته درصورتی که بخواهید متعلقات آن را نیز تهیه کنید قیمت محصول تا 219دلار نیز افزایش می‌یابد.