۰ نفر

افزایش نوسان قیمت‌ها در بازار موبایل

۲۶ مهر ۱۳۹۹، ۲۲:۱۵
کد خبر: 474768
افزایش نوسان قیمت‌ها در بازار موبایل

قیمت ها در بازار موبایل که از هفته گذشته شروع به بالا رفتن کردند با تعطیلات اخیر به ثبات نرسیده و کماکان در حال افزایش‌اند به گونه‌ای که قیمت گوشی موبایل آ۵۱ از ۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در چهارشنبه گذشته امروز به قیمت ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، بازار موبایل با رسیدن به تعطیلات آخر هفته نیز نتوانست به ثبات برسد و در حالی که قیمت ها در بین برخی از گوشی های همراه افزایشی است برخی دیگر از گوشی های همراه افزایش قیمت و برخی دیگر ثبات قیمت را تجربه می کنند به گونه ای که انواع گوشی های همراه سامسونگ طی سه روز اخیر افزایش قیمت داشته اند و سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ در حالی امروز ۳۶ میلیون تومان قیمت دارد که در آخر هفته گذشته این گوشی به قیمت ۳۱ میلیون تومان معامله می شده است.

در این بین اما قیمت ها در برخی از انواع گوشی های سامسونگ طی چند روز اخیر ثابت مانده است و سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس بر روی ۲۶ میلیون تومان ثابت مانده است و سامسونگ زد فلیپ نیز طی چند روز اخیر بر روی قیمت ۳۱ میلیون تومان ثابت مانده است.

در بین سایر گوشی های همراه موجود در بازار قیمت گوشی شیائومی رد می نوت ۸ پرو طی چند روز اخیر کمی کاهش یافته است و از ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان امروز به قیمت ۷ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان رسیده است و قیمت شیائومی رد می نوت ۹ اس نیز از ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در چارشنبه گذشته امروز به ۷ میلیون تومان رسیده است.

در بین انواع گوشی ها نیز قیمت هواوی پی ۳۰ پرو نیز طی چند روز اخیر بر روی ۱۹ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان ثابت مانده است و قیمت گوشی وا ۵ ۲۰۱۹ هواوی نیز بر روی ۴ میلیون و ۲۹۹ هزار تومان ثابت مانده است.

در بین گوشی های آیفون نیز این نوسانات قیمت دیده می شود به گونه ای که قییمت آیفون ۱۱ پرومکس از ۴۶ میلیون تومان در هفته گذشته هم اکنون به قیمت ۴۶ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان رسیده است گوشی آیفون ۱۱ درحالی که در هفته گذشته ۲۷ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان قیمت داشته است امروز به قیمت ۲۸ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان رسیده است با این وجود آیفون ۷ پلاس از ۱۴ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان در هفته گذشته امروز به ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است.