۰ نفر

خدمات قابل دسترسی همراه اول در سایت رندباز

۱۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۰۴
کد خبر: 472262
خدمات قابل دسترسی همراه اول در سایت رندباز

اپراتور همراه اول به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور ارائه دهنده خدمات تلفن همراه در کشور شناخته می شود که بیش از 95 میلیون مشترک در سراسر کشور دارد.

اپراتور همراه کشور در بین مردم بیشتر به عنوان اپراتور ارائه دهنده خطوط موبایل دائمی 912 شناخته می شود. در صورتی که این اپراتور در حدود 70 میلیون مشترک اعتباری فعال در سراسر کشور دارد که از خدمات این اپراتور استفاده می کنند. همراه اول که بزرگترین اپراتور کشور از لحاظ تعداد مشترکین فعال می باشد، از نظر پوشش شبکه و ضریب نفوذ در سراسر کشور نیز رتبه نخست را در اختیار دارد. به همین دلیل بسیاری از افراد تمایل دارند با خرید سیم کارت های این اپراتور از خدمات و پوشش گسترده سراسری آن بهره مند شوند.

26 سال از ورود تلفن همراه و فعالیت اپراتور همراه اول در کشور می گذرد و در تمامی این سال ها اپراتور همراه اول همواره در تلاش بوده است تا خدمات و زیرساخت های خود را توسعه داده و پوشش خدمات خود در سراسر کشور را به حداکثر میزان خود برساند. در حال حاضر پوشش شبکه این اپراتور گسترده ترین پوشش شبکه تلفن همراه در کشور می باشد که تقریبا تمامی شهرها و روستاها و مناطق و جاده های کشور را در بر می گیرد و مشترکین زیادی از این خدمات در حال استفاده می باشند.

از این رو سایت رندباز به منظور دسترسی راحت تر مشترکین به خدمات این اپراتور، تعدادی از خدمات اپراتور همراه اول را تحت پوشش خود قرار داده است که در عبارتند از:

خرید و فروش سیم کارت همراه اول

همراه اول دو نوع سیم کارت های اعتباری و دائمی را به مشترکین و متقاضیان ارائه می دهد. اگر شما قصد خرید هر کدام از انواع سیم کارت همراه اول را داشته باشید می توانید با مراجعه به صفحه همراه اول در سایت رندباز از خدمات آنلاین این قسمت استفاده نمایید. در ضفحه همراه اول در سایت رندباز شما می توانید قیمت از قیمت انواع سیم کارت همراه اول متناسب با قیمت روز آگاه شوید و اگر قصد خرید و فروش سیم کارت همراه اول دارید از وضعیت قیمت های آن در بازار آگاه شوید.

سیم کارت های همراه اول بر اساس دائمی یا اعتباری بود، صفر یا کارکرده بودن و رند بودن شماره از قیمت های مختلفی برخوردار هستند که تمامی این اطلاعات در زمینه قیمت سیم کارت های همراه اول در سایت رندباز به شما ارائه خواهد شد.

از طریق صفحه همراه اول در سایت رندباز شما می توانید به راحتی نسبت به خرید سیم کارت همراه اول مورد نظر خود اقدام نمایید و با توجه به سطح بودجه خود یکی از سیم کارت های اعتباری یا دائمی، صفر یا کارکرده و رند و غیر رند را خریداری نمایید. همچنین برای خرید اقساطی سیم کارت همراه اول مورد نظر خود می توانید از این خدمت در سایت رندباز بهره مند شوید و سیم کارت با شرایط اقساطی خریداری نمایید. همچنین اگر فصد فروش سیم کارت خود را دارید با ثبت درخواست فروش سیم کارت خود، آگهی فروش سیم کارت را در معرض دید هزاران نفر از بازدیدکنندگان و فعالان بازار خرید و فروش سیم کارت قرار دهید.

آوای انتظار همراه اول

یکی دیگر از خدماتی که همراه اول به مشترکین خود ارائه می دهد سرویس آوای انتظار است که بر روی سیم کارت های دائمی و اعتباری قابل فعالسازی می باشد. با استفاده از این سرویس تماس گیرندگان با شماره شما به جای شنیدن صدای بوق، می توانند تا زمانی که پاسخگوی تماس آن ها باشید، موسیقی و نواهای مختلف را بشنوند.

خدمات آهنگ پیشواز همراه اول در سایت رندباز نیز ارائه می شود. در صورتی که تمایل دارید سرویس آوای انتظار همراه اول را بر روی سیم کارت خود فعال نمایید می توانید با مراجعه به صفحه آهنگ پیشواز در سایت رندباز، فهرست تمامی آواهای انتظار همراه اوب، برترین آواهای انتظار، محبوبترین آواهای انتظار و جدیدترین آواهای انتظار را مشاهده کرده و بر روی سیم کارت خود فعال نمایید. در کنار ارائه فهرست آواهای انتظار، نحوه فعال سازی و یا تغییر آوای انتظار و ... در این صفحه به مشترکین آموزش داده شده است تا با کمترین مشکل و به راحتی بتوانند از این سرویس بهره مند شوند.

قیمت گذاری سیم کارت همراه اول

سیم کارت های همراه اول به ویژه از نوع دائمی آن، از بازار خرید و فروش بسیار داغی برخوردار است. در کل سیم کارت های همراه اول بر اساس دائمی یا اعتباری بودن، صفر یا کارکرده بودن و میزان رند بودن قیمت گذاری شده و در بازار خرید و فروش می شوند. به طور مثال سیم کارت های دائمی که با کد 1 آغاز می شوند فارغ از رند بودن یا نبودن از ارزش و قیمت بالاتری نسبت به سایر سیم کارت ها برخوردار هستند و هرچه میزان رند بودن آن بیشتر باشد قیمت خرید و فروش آن در بازار افزایش می یابد.

قیمت گذاری سیم کارت همراه اول توسط کارشناسان خبره و مجرب در سایت رندباز انجام می شود. کارشناسان قیمت گذاری سیم کارت در سایت رندباز با تشخیص فوری نوع رند سیم کارت در کمتر از یک ساعت و کمترین ضریب خطا سیم کارت شما را قیمت گذاری کرده و از طریق ارسال پیامک به شما اطلاع خواهند داد. برای استفاده از این خدمت کافی است به صفحه قیمت گذاری سیم کارت در سایت رندباز مراجعه کرده و درخواست خود را برای قیمت گذاری سیم کارت همراه اول خود ثبت نمایید.