۰ نفر

بهترین قیمت مرکز تلفن سانترال پاناسونیک و تلفن سانترال برای خرید با کیفیت و ارزان

۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۷:۳۲
کد خبر: 469253
بهترین قیمت مرکز تلفن سانترال پاناسونیک و تلفن سانترال برای خرید با کیفیت و ارزان

سانترال های شرکت پاناسونیک به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین برند های تولید کننده در زمینه تولید تجهیزات مخابراتی، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و امکانات بی نظیری نیز در اختیار شما قرار می دهند.

قیمت مرکز تلفن سانترال پاناسونیک به صورت روزانه و آپدیت شده این امکان را به شما می دهد تا بتوانید خرید مطمئن و با کیفیتی را با هزینه بسیار مناسب انجام دهید.

در کنار این موضوع می توانید از تیم فنی و پشتیبانی فون سیستم نیز برای راهنمایی و شناخت بیشتر هر دستگاه و کارت های نصب شده بر روی آن کمک بگیرید.

بهترین قیمت مرکز تلفن سانترال پاناسونیک

این دستگاه ها در مدل های متفاوتی به بازار عرضه شده اند که از قسمت قیمت روز سانترال می توانید علاوه بر مشاهده قیمت آپدیت شده هر دستگاه با ویژگی ها و امکاناتی که نیز در اختیار شما قرار می دهد آشنا شوید.

پ

توضیحاتی که در صفحه هر محصول قرار داده شده است به شما کمک می کند تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن با تمامی ویژگی های این دستگاه آشنا شده و مطابق با نیاز های خود خرید را انجام دهید.

در واقع می توان گفت با مشاهده صفحه قیمت مرکز تلفن سانترال پاناسونیک شما می توانید حتی بدون هیچ شناختی از دستگاه های سانترال، به عنوان یک متخصص در این زمینه وارد شده و خرید خود را انجام دهید.

البته مشاوران مرکز به صورت 24 ساعته در خدمت شما هستند تا بهترین خدمات را در اختیار شما قرار دهند.

انوع سانترال پاناسونیک

زمانی که از قسمت خرید سانترال پاناسونیک دیدن می کنید شاید قیمت های این دستگاه ها کمی برای شما گیج کننده باشد.

این در صورتی است که اگر با هر مدل و امکانات آن آشنایی کامل داشته باشید می توانید ارتباط بهتری با آن ها برقرار نموده و خرید خود را مطابق با نیاز کسب و کارتان انجام دهید.

به طور کلی سانترال یا مرکز تلفن پاناسونیک را می توان به دو دسته آنالوگ یا تحت شبکه و کم ظرفیت یا پرظرفیت تقسیم نمود.

سانترال های کم ظرفیت برای کسب و کار های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند در حالی که شرکت ها و سازمان های بزرگتر باید به سراغ دستگاه های پرظرفیت بروند.

سانترال های کم ظرفیت به دو دسته آنالوگ و تحت شبکه تقسیم می شوند.

مرکز تلفن های آنالوگ کم ظرفیت بر روی خود از تعدادی خطوط شهری و داخلی پشتیبانی می کنند که می توانید آن ها را با استفاده از نصب کارت سانترال افزایش و ارتقاء دهید.

همچنین برای اضافه کردن امکانات جدید نیز می توانید از کارت سانترال استفاده نمایید که در مدل های مختلفی و متناسب با نیاز کاربران تهیه شده است.

هر دستگاه کارت مخصوص خود را دارد و باید از این کارت ها روی آن استفاده نمود.

هر کدام از مرکز تلفن های پاناسونیک قابلیت اتصال به انواع مختلفی از تلفن ها را دارند که به عنوان داخلی به دستگاه وصل شده و ارتباطات را مدیریت می کنند.

برای خرید یک دستگاه سانترال ابتدا باید تعداد خطوط شهری و داخلی مورد نیاز خود را بدانید.

در کنار این موضوع امکاناتی که می خواهید روی دستگاه داشته باشید نیز می تواند تاثیر زیادی در انتخاب نوع و مدل دستگاه داشته باشد.

سانترال تحت شبکه پاناسونیک

سانترال های پرظرفیت پاناسونیک در مدل های جدید با توجه به پیشرفت کسب و کار ها و لزوم برقراری ارتباط در بستر اینترنت به قابلیت اتصال به شبکه مجهز شده اند.

مرکز تلفن تحت شبکه پاناسونیک می تواند علاوه بر کاهش هزینه ها و انعطاف پذیری بالاتر، سرعت و کیفیت بهترین نیز در ارتباطات به شما می دهد.

این دستگاه ها برای کسب و کار هایی که در سیستم خود نیاز به ارتباطات از راه دور دارند می تواند بسیار مناسب باشد.

پپ

یعنی اگر در دوران کرونا و یا موارد دیگر نیاز دارید تا بخشی از سیستم شما به صورت دورکاری فعالیت داشته باشند، می توانید از قابلیت های این دستگاه استفاده نمایید.

شاید برخی از شرکت ها و کسب و کار ها به شما مرکز تلفن های ایزابل را پیشنهاد بدهند که با توجه به عدم پایداری و امنیت بهتر است در محیط های سازمانی از این مدل مرکز تلفن ها استفاده نکنید و به سراغ پاناسونیک بروید که امنیت و پایداری دستگاه های خود را تضمین کرده است.

سانترال های پرظرفیت تعداد خطوط شهری و داخلی زیادی در اختیار شما قرار می دهند که می توانید از آن ها برای سازمان ها و محیط های بزرگ مانند بیمارستان ها استفاده کنید.

علاوه بر این امکانات دیگری نیز مانند تلفن گویا و یا صندوق صوتی و صف انتظار را نیز می توان به راحتی از طریق این دستگاه ها در محیط کاری خود برای مدیریت بهتر تماس ها و پاسخگویی به مشتریان داشته باشید.

سانترال های تحت شبکه و پرظرفیت امکانات جذاب دیگری مانند ضبط مکالمات و یا گزارش گیری حرفه ای را در اختیار شما قرار می دهند.