۰ نفر

بهترین فرصت برای کسب درآمد از آمازون

۲۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۱۱
کد خبر: 466936
بهترین فرصت برای کسب درآمد از آمازون

وبسایت آمازون به عنوان بزرگترین پلتفرم فروش آنلاین در جهان به عنوان الگویی برای بیزینس های آنلاین به شمار می‌رود. همه صاحبان کسب و کارهای اینترنتی به دنبال این هستند که راز موفقیت چشمگیر آمازون را دریابند و در بیزینس‌های خود به کار گیرند. یکی از مهمترین عواملی که آمازون را به جایگاه کنونی رسانده است، داشتن یک استراتژی و چشم انداز منسجم است که تمامی عملیات و فعالیت‌های این شرکت را در سرتاسر جهان مدیریت می‌کند. این استراتژی‌ها در قابل بیانیه‌هایی مشخص شده‌اند که خط مشی این شرکت را تعیین می‌کنند.

اهداف و چشم اندازهای آمازون

بیانیه اهداف و چشم انداز وبسایت آمازون نقش مهمی در جایگاه این کمپانی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های فروش آنلاین در جهان ایفا می‌کند. این موفقیت ناشی از اقدامات قاطعانه‌ای است که آمازون برای اطمینان از اجرایی شدن این اصول و اهداف انجام می‌دهد.

 بیانیه چشم انداز شرکت، جهت گیری سازمان را نسبت به شرایط مطلوب شرکت در آینده ترسیم می‌کند. از سوی دیگر، بیانیه اهداف آمازون همانگونه که از نام آن مشخص است، اهداف تجاری شرکت را مشخص می‌کند و مسیر مدیریت استراتژیک آمازون را ترسیم می‌کند.

بیانیه اهداف آمازون بر ارائه خدمات مؤثر و با کیفیت تأکید می‌کند. به عنوان مثال، شرکت آمازون همواره اعلام کرده است که راحتی مشتریان در دستیابی به بهترین محصولات در بازار تجارت آنلاین در صدر اهداف این شرکت قرار دارد. در همین راستا، بیانیه چشم انداز آمازون نشان می‌دهد که این شرکت قصد دارد کل صنعت فروش آنلاین در جهان را در دست بگیرد.

زز

اهداف سایت آمازون

بیانیه اهداف آمازون می‌گوید :

تلاش ما بر این است که مشتریان ما پایین‌ترین قیمت‌های ممکن، بهترین تنوع اجناس و بالاترین حد راحتی را در اختیار داشته و تجربه کنند.

 آمازون به مشتریان خود قول می‌دهد که خدمات جذاب تجارت الکترونیک را ارائه دهد تا نیازهای مشتریان خود را برآورده سازد.

این بیانیه از سه قسمت: پایین‌ترین قیمت، بهترین تنوع و بیشترین میزان راحتی تشکیل شده است.

مزایای آمازون برای مشتریان

بخش " پایین‌ترین قیمت‌ها " یکی از مهمترین راههای آمازون برای رسیدن به مزیت رقابتی، در مقابل رقبا است. قیمت‌های پایین یک ویژگی جذب کننده است که باعث می‌شود وبسایت و خدمات تجارت الکترونیک برای مشتری جذاب باشند.

هدف دوم آمازون ارائه بالاترین تنوع کالا به مشتریان است. به عنوان مثال، ارائه و فروش طیف وسیعی از محصولات در وبسایت آمازون یکی از مهمترین دلایلی است که مشتریان به سمت این سایت جذب می‌شوند. بعلاوه، آمازون به راحتی مشتریان نیز اهمیت زیادی می‌دهد که می‌تواند شامل دسترسی به محصولات شرکت از طریق اینترنت باشد.

بیانیه چشم انداز کمپانی آمازون

چشم انداز شرکت آمازون این است که مشتری مدارترین شرکت روی زمین باشد که مشتریان می‌توانند هرچیزی را که می‌خواهند بخرند در این وبسایت پیدا کنند. این بیانیه چشم انداز بزرگترین و اصلی‌ترین هدف آمازون را که تبدیل شدن به مشتری مدارترین شرکت روی زمین است برجسته می‌سازد.

مطالعه بیشتر : چگونگی فروش در آمازون

چشم انداز آمازون ویژگی‌های قدرتمندی دارد مانند توصیف بازار هدف آمازون و ویژگی‌های بازاریابی آن. اما این چشم انداز تنها بخشی از ویژگی‌های مرسوم یک چشم انداز ایده‌آل را دارا است. این بیانیه مختصر، مفید و دقیق است و پایداری را در بخش‌های مختلف بیزینس تضمین می‌کند.

ززز

استراتژی آمازون برای رشد بیزینس

استراتژی کلی آمازون و جف بزوس برای رسیدن به مزیت رقابتی نشان می‌دهد که این شرکت برای ماندن در عرصه رقابت سخت و دشوار فروش آنلاین و تجارت الکترونیک برنامه‌ریزی دقیقی انجام داده است. آمازون به عنوان بزرگ‌ترین فروشنده آنلاین در جهان، نشان داده است که بسیار اهل رقابت است و قصد ندارد عرصه را به رقبای خود واگذار کند. رشد و توسعه بیزینس آمازون در نتیجه همین استراتژی‌های کلی حاصل شده است.

استراتژی کلی آمازون برای رشد و توسعه

آمازون از رهبری هزینه‌ها به عنوان استراتژی کلی خود برای رسیدن به مزیت رقابتی استفاده می‌کند. به حداقل رساندن هزینه‌های عملیاتی هدف این استراتژی کلی است. به عنوان مثال، آمازون دات کام از فناوری‌های رایانشی و شبکه‌ای برای رسیدن به بالاترین سطح کارایی عملیاتی استفاده می‌کند که این خود منجر به کاهش هزینه‌ها می‌شود. با توجه به ماهیت تجارت الکترونیک، سود شرکت در اتوماتیک سازی فرایندها به ویژه فرایندهای خرید، برنامه ریزی زمانی و دیگر فرایندهای عملیاتی است. این مزایا آمازون را قادر می‌سازند تا هزینه‌های فروش آنلاین و دیگر خدمات را به حداقل برسانند.

کلام آخر و نتیجه گیری

همانطور که مشاهده می‌کنید، وبسایت آمازون برای رشد و توسعه خود استراتژی‌هایی را اتخاذ می‌کند که در راستای بیانیه‌های اهداف و چشم انداز این شرکت طراحی شده‌اند. برای محقق کردن این استراتژی‌ها، آمازون دست به برنامه‌هایی می‌زند که در نهایت به رشد و توسعه این شرکت در بازارهای جهانی کمک می‌کند. 

بنابراین در آینده ای نزدیک یا حتی همین حالا ، کسب درآمد از آمازون و فروش محصول در آمازون ، یک بیزینس امن و آینده دار و همچنین پر سود خواهد بود ، زیرا که طبق تحلیل هایی که تا اینجا مطالعه کردید آمازون هر روز در حال پیشرفت و گسترش و رشد در بازار های جهانی هست .

شغل هر فرد، بخش مهمی از زندگی روزانه او را شامل می شود. بنابراین انتخاب شغلی که در کنار درآمدزایی 24 ساعته، شما را از انجام کارهای مورد علاقه تان مانند سفر کردن و لذت بردن از زندگی و ... محروم نکند زندگی پربارتر و جذاب تری را برای شما می‌سازد. پیشنهاد ما به شما برای آشنایی بیشتر با چنین شغلی و راهنمایی که در مسیر بیزینس آنلاین آمازون شما را از همه نکات مطلع سازد تا بتونید شما هم محصول خود را در آمازون بفروشید و از این بازار جهانی بهره کافی را ببرید ، مشاوره رایگان فروش در آمازون و همچنین دوره کسب درآمد دلاری از آمازون توسط وبسایت عزت خواه دات کام ، مسیر را بهتر به شما نشان می‌دهد.

و همچنین همواره برای بهره مندی از این بیزینس و شروع به کار ما در کنارتان خواهیم بود .

جهات مشاوره رایگان با تیم عزت خواه دات کام با شماره واتساپ 00989302222413 در ارتباط باشید .