۰ نفر

راهنمای کسب درآمد نامحدود از اینترنت (با نمونه)

۲۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۰۰
کد خبر: 466836
راهنمای کسب درآمد نامحدود از اینترنت (با نمونه)

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چطور به یک ثروتمند خودساخته تبدیل شوید؟ اکثر ما سال‌ها درس می‌خوانیم تا بتوانیم در شرکتی استخدام شویم. بعد هم چندین سال سخت کار می‌کنیم، تا پول در بیاوریم. برای اینکه پول بیشتری درآوریم باید زمان و انرژی بیشتری بگذاریم که از توانایی ما خارج است. وارن بافت می‌گوید: «تنها در صورتی ثروتمند می‌شوی که بتوانی در خواب هم درآمد داشته باشی.»

پس قطعا باید کاری داشته باشید که صددرصد به‌خودتان وابسته نباشد؛ به مکان و زمان محدود نباشد. این ویژگی را فقط یک کسب و کار اینترنتی دارد. اتفاقا داشتن آن هم کار سختی نیست و همین الان می‌توانید شروع کنید. 

به هر قیمتی شده از اینترنت پول در بیاورید

زمان، سرمایه و انرژی شما محدود است. نمی‌توانید بیش از ظرفیتتان کار کنید. یا اگر یک فروشگاه فیزیکی داشته باشید، نمی‌توانید بیش از یک مقدار مشخص مشتری داشته باشید. اما دنیای اینترنت آنقدر نامحدود است که دست ما را هم باز گذاشته است. اگر بخواهیم همان فروشگاه را مثال بزنیم؛ یعنی اینکه مشتریان شما به شهر محدود نمی‌شود. از هر شهر و کشوری می‌توانید فروش داشته باشید. روز به روز هم درآمدتان بیشتر می‌شود. به‌علاوه اینکه بعضی از آن‌ها به تخصص خاصی هم نیاز ندارد و حتی یک نوجوان 15 ساله هم توانسته آن را انجام دهد.

چند ایده برای پول درآوردن از اینترنت

اگر تصمیم گرفتید که شما هم به جمع ثروتمندان بپیوندید، تا انتها با ما همراه باشید. در راهنمای راه اندازی کسب و کار اینترنتی که کامل آموزش داده شده، یکی از مراحل، انتخاب یک ایده و روش برای شروع است. چون قرار است راجع به چند ایده برای کسب درآمد از اینترنت را با هم مرور کنیم. 

از طریق اینستاگرام درآمد داشته باشید 

زمانی که برای سرگرمی در این شبکه اجتماعی گشت می‌زنید، یک نفر دیگر از آن درآمد میلیونی در می‌آورد. قدرت و پتانسیل اینستاگرام را دست کم نگیرید. روش‌های زیادی هم برای کسب درآمد از آن وجود دارد. مثلا اینکه یک محصول را انتخاب و در اینستاگرام بفروشید؛ راجع به یک موضوع محتوا تولید کنید و بعد از مدتی به‌عنوان بلاگر شناخته شوید. پیج دیگران را مدیریت کنید و از این طریق درآمد کسب کنید. 

یک فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کنید

نن

یکی از راه‌های کسب درآمد از اینترنت ایجاد سایت فروشگاهی است. شاید فکر کنید که ساخت سایت فروشگاهی کار سختی است و نیاز به مهارت بالایی دارد. اما کمی پیش خودتان فکر کنید که آیا این بهانه خوبی برای این است که قید پول درآوردن و کسب ثروت را بزنید؟ هیچ کس از ابتدا کار ساخت و طراحی سایت را بلد نبوده. پس شما هم می‌توانید با هر سطح دانشی برای خودتان یک سایت ایجاد کنید. 

برای ایجاد سایت راه‌های مختلفی وجود دارد. اما راحت‌ترین راه که از قضا نیاز به مهارت و دانش خاصی هم ندارد، استفاده از سایت سازها و فروشگاه سازهاست. این سرویس‌ها با قیمت مناسب، یک سایت کامل و آماده را به شما تحویل می‌دهند. مثلا خود من زمانی که اولین سایتم را ایجاد کردم هیچ چیزی از ساخت سایت نمی‌دانستم. بعد از کمی تحقیق و جستجو در نهایت فروشگاه ساز پرتال را برای شروع انتخاب کردم.

بعد از شروع کار هم چون اطلاعاتم کم بود، بعضی مواقع به مشکلاتی برخورد کردم. اما هر زمان که مشکلی داشتم با پشتیبانی پرتال تماس می‌گرفتم و خیلی زود مشکلم برطرف می‌شد. پس شما هم ترس از ساخت سایت را کنار بگذارید و همین الان وارد بازاری شوید که درآمدش نامحدود است. 

اینستاگرام را به سایت‌تان متصل کنید 

شاید بگویید فروش در اینستاگرام به مراتب راحت‌تر از سایت است؛ پس چرا برای خودم دردسر درست کنم؟! درست است؛ اما در صورتی که ساخت سایت کار سختی باشد. در بخش قبل به فروشگاه ساز پرتال اشاره کردیم. ساخت سایت با کمک آن، از کار با اینستاگرام سخت‌تر نیست. چون همه چیز آماده است و نیازی نیست وارد کارهای فنی شوید.

به‌علاوه اینکه ممکن است در آینده اینستاگرام فیلتر شود. اگر سایت داشته باشید، این نگرانی را ندارید. حتی اگر فیلتر هم نشود، با داشتن سایت، مشتریان‌تان بیشتر می‌شود؛ چون بعضی از آن‌ها در گوگل شما را جستجو می‌کنند. پس بهترین کار این است که سایت و اینستاگرام را با هم داشته باشید. فروشگاه ساز پرتال این قابلیت فوق العاده را دارد که این دو را به هم متصل کنید. 

به‌صورت دورکاری، محتوا تولید کنید

یسبز

یکی دیگر از ایده‌های کسب درآمد از اینترنت، تولید محتواست؛ که اتفاقا روز به روز به تقاضای آن اضافه می‌شود. افراد برای وب سایت یا اینستاگرام‌شان به محتوا نیاز دارند. پس اگر شما به این کار علاقه داشته باشید، می‌توانید انجامش دهید. برای شروع می‌توانید از سایت‌های کاریابی یا پروژه ای استفاده کنید. اما پیشنهادمان این است که بعد از مدتی که دستتان راه افتاد، خودتان یک سایت شخصی بزنید و روی آن کار کنید. 

کلام آخر

این‌ها، چند نمونه از راه‌های درآمدزایی از اینترنت بود. برای اینکه ایده‌های بشتری به‌دست آورید، راهنمای کسب درآمد اینترنتی را مطالعه کنید. 

راستی اگر سؤالی راجع به کار با پرتال، برایتان پیش آمد، تیم پشتیبانی همواره در کنار شماست و می توانید روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 22 و روز‌های پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل رسمی از ساعت 9 الی 17 با شماره 63404-021 داخلی 2 از تماس بگیرید.