۰ نفر

همه انتظارها از کنفرانس اپل

۲۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۷:۲۲
کد خبر: 466715
همه انتظارها از کنفرانس اپل

رونمایی از اپل‌واچ سری6 و یک آیپد ایر جدید حدس‌هایی است که درباره رویداد جدید دنیای فناوری زده می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، شرکت اپل بالاخره روز سه‌شنبه (25شهریور) با برگزاری رویداد سالانه خود، از محصولات جدید این شرکت رونمایی خواهد کرد. اگرچه بسیاری بر این عقیده‌اند که این رویداد به‌خاطر معرفی نشدن آیفون12 اهمیت چندانی ندارد، اما مجازی بودن و استفاده از جلوه‌های ویژه جذاب در این رویداد، آن را هیجان‌انگیز می‌کند. البته گفته می‌شود که این رویداد به‌صورت زنده پخش نمی‌شود و احتمال اینکه از قبل ضبط شده باشد، بسیار است.

اپل‌واچ سری6

عنوان تبلیغاتی رویداد سه‌شنبه «زمان پرواز می‌کند» است که به‌احتمال زیاد به یک ساعت هوشمند اپل اشاره می‌کند. شایعات امسال نشان می‌دهد که شاهد 2مدل جدید خواهیم بود: یک اپل‌واچ پیشرفته سری6 و همچنین یک گزینه مقرون به‌صرفه‌تر.

اگرچه درمورد ویژگی‌های برجسته سری6 نسبت به مدل قبلی، جزئیات زیادی در دسترس نیست، اما اپل ویژگی پایش خواب را به watchOS7 اضافه می‌کند. بنابراین ممکن است شاهد برخی از پیشرفت‌های سخت‌افزاری باشیم که این مدل را دقیق‌تر از مدل‌های قبلی عرضه می‌کند. اپل همچنین ممکن است کارهایی برای بهبود عمر باتری کرده باشد که برای «پایش خواب» بسیار مهم است. از نظر ظاهری هم به‌نظر می‌رسد که سری6 با آخرین مدل یکسان باشد. نکته قابل توجه در مورد سری6 چیزی است به نام Force Touch که دیگر آن را نخواهید داشت.

یک آیپد ایر کاملا جدید

از عمر تبلت میان رده اپل (آیپد ایر) زمان زیادی می‌گذرد. با توجه به شایعات مختلفی که وجود دارد، امسال اپل آن را با یک طراحی جدید و اساسی به‌روزرسانی کرده است. نکته قابل توجه این است که ظاهر آن شبیه آیپد پرو با لبه‌های بسیار نازک‌تر و بدون دکمه home است. به این ترتیب نمایشگر آن بزرگ‌تر خواهد بود. اگرچه آیپدایر جدید ممکن است طرحی شبیه به آیپد‌ پرو داشته باشد، اما قطعا از همه ویژگی‌های آن برخوردار نخواهد بود. به‌طور خاص، به‌نظر می‌رسد که Face ID نداشته باشد، اما درعوض، ممکن است برای احراز هویت دارای Touch ID در دکمه پاور باشد.

ارائه آپدیت سراسری

آنطور که گفته می‌شود، iOS14 همچنان در‌ماه جاری میلادی برای آیفون‌ها عرضه می‌شود. همچنین منطقی است که جزئیات مربوط به iPadOS بعدی هم اعلام شود. با توجه به اینکه اپل قطعا یک ساعت جدید را معرفی می‌کند، باید بدانیم که watchOS7 چه زمانی عرضه می‌شود. این به‌روزرسانی‌ها معمولا همراه با سخت‌افزار جدید وارد بازار می‌شود، بنابراین باید آن ‌را در ‌ماه جاری میلادی ببینیم.

بسته اشتراک اپل

حدس زده می‌شود که اپل نیوزپلاس، تی‌وی‌پلاس و Arcade را در یک بسته در کنار Apple Music ارائه می‌دهد. بلومبرگ گزارش داده که بسته اشتراک Apple One همراه با آیفون‌های جدید برای پاییز امسال آماده خواهد بود.

هوم‌پاد، ایرپاد، ایرتگ

این موارد اگرچه احتمال کمی برای رونمایی دارند، اما بلومبرگ چندبار گزارش داده است که یک هوم‌پاد کوچک‌تر و ارزان‌تر در پاییز امسال عرضه می‌شود. در مورد هدفون‌ها هم، مدت‌هاست که شایعاتی در مورد یک هدست زبان به زبان می‌چرخد. به‌نظر می‌رسد که آن هم برای پاییز آماده خواهد شد، اما خبر تأیید شده‌ای وجود ندارد. بااین حال، موفقیت اپل در سری ایرپادها باعث می‌شود که احتمال معرفی یک هدفون وجود داشته باشد.

سایت ژاپنی Mac Otakara هم معتقد است که ایرتگ‌های اپل که مدت‌هاست شایعه آن شنیده می‌شود بالاخره در پاییز امسال رونمایی می‌شوند. با این حال احتمال آن کم است که آنها را در این رویداد ببینیم. ایرتگ‌ها دستگاه‌های ردیابی هستند که به وسایلی مانند کلیدها، کیف پول‌ها و دوربین‌ها که هم با ارزش هستند و هم به‌راحتی گم می‌شوند، متصل می‌شوند.